Miike Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Att beställa tar några minuter. Att vänta på leveransen tar runt 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Musik: Normal leveranstid är 6 respektive 20 vardagar från den dag då beställningen gjordes. (För de flesta produkter gäller 2 till 6 vardagar).Om en beställning innehåller CD-skivor med både 6 och 20 vardagars leveranstid levereras de som finns i lager efter 6 arbetsdagar och resterande så snart de inkommer från leverantören. (CD-skivor med 20 vardagars leveranstid finns inte tillgängliga i Sverige och måste beställas från utlandet.) Vi reserverar oss för slutförsäljning samt för lagerhållning hos våra leverantörer. Film: Film finns oftast i lager och därför är leveranstiden i regel 2 - 4 vardagar. Om en vara skulle ta slut kan leveranstiden bli något längre. Förhandsbeställda produkter levereras när respektive vara är släppt och kommit i vårt lager. Vi reserverar oss för slutförsäljning samt för lagerhållning hos våra leverantörer. Spel: För spel gäller samma som för film, se ovan. Böcker: Normal leveranstid är 4-6 vardagar från den dag då beställningen gjordes. Böcker skickas i separata försändelser, även om de är beställda i samma order som andra varor. Anledningen till detta är att böcker kan skada andra fodral såsom CD-fodral om de ligger tillsammans. Redigerad 7 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Beror på hur snabb du är på att slå med fingarna på tangenterna för att tjäna in några hundradelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har alltid varit nöjd med CDON:s snabba leveranser men just nu är jag riktigt besviken på dem. Jag har ännu inte fått en skiva som jag beställde i november! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har bara beställt spel , den kom efter 5 arbetsdagar så att det var inte så illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har alltid fått mina saker efter 2 dagar. Mycket bra plus att frakten är gratis redan vid 600 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Mycket bra plus att frakten är gratis redan vid 600 kr. Jag har alltid gratis frakt oavsett summa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har alltid gratis frakt oavsett summa. Det är för att du gillar din bil så mycket att du åker till CD-ON lagret och hämtar grejorna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har alltid vart nöjd förutom en gång då det tog två månader. Men då var det något som dom sa att den kommer nästa vecka hela tiden. Lånar topicen lite: Är det någon som har beställ från CD WOW någon gång? Och typ vet iafall det funkar osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det är för att du gillar din bil så mycket att du åker till CD-ON lagret och hämtar grejorna där Har jag gratis frakt, så utnyttjar jag nog den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Gratis frakt från CDON har jag också. Genom CSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det är för att du gillar din bil så mycket att du åker till CD-ON lagret och hämtar grejorna där Du är ju så jävla tvungen att skriva totalt värdelösa inlägg. Ge fan i det. Beställer man till företag eller flera pers brukar man slippa frakt, så nu kan det också sluta diskuteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 För dem som undrar så är det genom CSN-kortet jag har gratis frakt på CDON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 För dem som undrar så är det genom CSN-kortet jag har gratis frakt på CDON. Var får man sånt kort? Nog för att CDON har ganska dyrt om det är spel man beställer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Var får man sånt kort? Nog för att CDON har ganska dyrt om det är spel man beställer.. Det är ett fint litet kort du får när du börjar gymnasiet Jag visste inte att man fick gratis frakt med det. Måste jag komma ihåg nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag visste inte att man fick gratis frakt med det. Måste jag komma ihåg nu. Men nu vet du Bara att logga in på csn-kortet.se och få koden till gratis frakt. http://www.csn-kortet.se/bilder/arkivet/CSNfrontRundahörn05.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts