RavenE Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har precis köpt en ny dator och såg att jag fått Windows Movie Maker, så nu är jag helt uppspelt och gör massa filmer med effekter och så...nu till min fråga: Om man vill "blurra" en sak i en film (T.ex. reklammärke, fuck-you-finger, eller bröst ) kan man göra det i Movie Maker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Om du förklarar vad "blurra" är får du nog mer svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Om du förklarar vad "blurra" är får du nog mer svar Man gör ett specifikt område suddigt, så man inte ser vad det ska föreställa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Om du förklarar vad "blurra" är får du nog mer svar Vet du inte vad blur är? Men jag vet inte om det funkar i movie maker. tanka vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Om du förklarar vad "blurra" är får du nog mer svar Haha tänk lite pojk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Haha tänk lite pojk. Ursäkta om jag inte är en filmskaparfantast då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag trodde blurra betyda fixa, så att han skulle fixa fram bröst. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ursäkta om jag inte är en filmskaparfantast då! [Dryg kommentar]Du är ursäktad.[/Dryg kommentar] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur blurrar man i Vega, då? Kan vara bra att veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur blurrar man i Vega, då? Kan vara bra att veta... Vet inte men jag vet hur man sätter en svart (eller något annat) box i vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts