Tackleberry Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag släppte en ny stuntfilm den 1/1. Jag har redigerat den och stunts av mig och "Kert". Behöver inte säga mer, ladda gärna ned den och ge gärna betyg på own-age.com. Never Gonna Stop Besök gärna GTAStunting.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Laddningen stannade vi 11.7 mg ... Startar om Edit: Gick bättre på andra laddningsförsöket ^^ Filmen var bra som fan, som vanligt då när ni göra filmer. Man blir riktigt imponerad av vissa stunts. Finns inte mycket att klaga på, kanske stuntet som togs om i början som jag inte riktigt fattade poängen med och efter stuntsen var det svart lite onödigt länge. Men det är ju ingenting att klaga på, bara en smaksak antar jag. Om ni tvekar på att ladda ner den, så ladda ner den bara, helt klart värt tiden. Bra som fan, Två tummar upp Redigerad 8 januari, 2006 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ser spännande ut, Blev riktigt sporrad när jag läsa kommentarerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Otroligt bra, lugnt bästa SA stuntfilmen. Trevligt med lite annat än bara MC, specielt flygplan. bra musik och bra klippning. underbart helt enkelt 11/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 10/10 lika bra som förra stunt filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Underbar 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Tankar 9/10 Redigerad 8 januari, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vi blir berömda för att sveriges bästa GTAStuntare är medlem på forumet! 14/5 får du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ja vad har jag att säga I LOVE IT 10/10 verkade lite snabbt ihopsläng men annars MOA :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Detta missas inte. Inte för att jag ger så mycket för GTA-filmer och allt vad det heter men detta ska kollas. EDIT: Ypperligt! Du verkar ha nött Vegas flitigt, Tackleberry! Kreativt intro kombinerat med otroliga stunts och varieationer gör detta till en film som alla borde ha som förebild. Musikvalet kunde inte heller ha varit bättre. Rob Zombie i sett ässe tillsammans med en låt med samma tema. Jag hoppas att ni aldrig slutar. Redigerad 8 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det var den bästa filmen inom spel jag nånsin sett. Helt otrolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 9/10 En av dem bättre filmerna jag sett. Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Snyggt redigerat med passande musik och otroliga stunts som jag aldrig trodde kunde utföras. Bra Jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Verkar som jag inte har vaknat riktikgt men vart trtcker jag för att ladda ner filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Stort tack till alla. Det är sånt här som gör att jag inte vill sluta. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Seriöst Tackleberry. Makalöst gjort, magnifikt, supermassiemento. Det här måste ha tagit ett tag att göra. Så lite nyfiket frågar jag, hur lång tid tog det att göra denna fantastiska rulle? Betyg: 9/10. Fantastiskt säger jag än en gång. Men det fattas lite, eller så vill jag bara se dig göra ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vilken länk ska jag trycka på så att jag kan ladda ner filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vilken länk ska jag trycka på så att jag kan ladda ner filmen? Varför inte testa? "never gonna stop" länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Varför inte testa? "never gonna stop" länken Men inne på never ............. sidan menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts