Jump to content

18 Wheels Of Steel - Convoy

Nord
 Share

Recommended Posts

Ett grymt spel jag verkligen kan rekommendera för den motor/lastbil intresserade.

Vet inte riktigt vilken ordning convoy kommer i antalet spel som dom har gjort.

Du kan köra i princip hela USA. Verklighetstroget vad gäller tiden för körningen. Tar sin tid ifrån te.x San Fransicso till Washington DC.

Du startar med ett litet "företag", kör dig upp genom att köra olika leveranser. Under spelets gång kan du jobba dig upp till ett stort företag med flera olika lastbilar och hyrda chaffisar =).

Godkänd grafik, i detta spelet har dom även satsat mer på den "vanliga" trafiken som körs på vägarna, vilket är kul eftersom det blir mer verklighetstroget då!

Du kan alltifrån blinka med färdvisarna till att få polisen efter dig.

Testa det och skriv sen här vad ni tyckte om det! :ermm:

Glöm nu inte att detta är mina synpunkter och min beskrivning utav spelet. Rekommenderar er att testa demo versionen innan ni köper det, vill ju inte ha några sura miner mot mig om ni inte är intresserade :(

EDIT: Här är länk till en fri Demo version, går att nyttja i 60min. Kör lugnt <ahttp://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_wink.png' alt=';)'> Länk!

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det. Tyvärr.

Btw, tjena Azore! Då var sajten uppe igen som tur är =).

Och jag är tydligen inte ensam om att inte kunna sova....

Det var synd. Gjorde en snabb sökning på Webhallen men det fanns ingen produkt med det namnet. Var finns spelet då?

Tjenare A.A! Det var den ja, och vi hördes av som vi sa =)

Hade inte forumet fungerat denna sömnlösa natt vet jag inte vad jag hade gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var synd. Gjorde en snabb sökning på Webhallen men det fanns ingen produkt med det namnet. Var finns spelet då?

Tjenare A.A! Det var den ja, och vi hördes av som vi sa =)

Hade inte forumet fungerat denna sömnlösa natt vet jag inte vad jag hade gjort.

Vet inte var det finns att köpa. Har lånat det av en polares lillebror. Jag ska höra med honom var han köpte det! Men det får bli imorn. Om du kolla första inlägget så ser du att jag la till en länk med en fri demo version.

Ja, vi gjorde det =).Nej typ, känns nästan så. Visst finns det andra forum, men får nog säga att man känner sig som mest hemma här. Man känner ju igen dom flesta aktiva skribenterna på forumet nu =). Jaha, och du har jullov nu eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte var det finns att köpa. Har lånat det av en polares lillebror. Jag ska höra med honom var han köpte det! Men det får bli imorn. Om du kolla första inlägget så ser du att jag la till en länk med en fri demo version.

Ja, vi gjorde det =).Nej typ, känns nästan så. Visst finns det andra forum, men får nog säga att man känner sig som mest hemma här. Man känner ju igen dom flesta aktiva skribenterna på forumet nu =). Jaha, och du har jullov nu eller?

Okej, schyst. Vet du vad systemkraven är?

GTAsajtens forum är där jag trivs bäst. :ermm:

Jajamänsan, och på måndag sätter det igång igen. =(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, schyst. Vet du vad systemkraven är?

GTAsajtens forum är där jag trivs bäst. :ermm:

Jajamänsan, och på måndag sätter det igång igen. =(

System requirements

Windows® 98/ME/XP CD • Pentium® III 800 MHz or faster • 256 MB RAM • DirectX® 9.0 (included on CD) • 32 MB 3D video card with T&L and DirectX 9.0 compliant video drivers • DirectX 9.0 compatible sound card • 400 MB free hard disk space • 8X CD-ROM drive • Mouse • Keyboard

Där har du dom :(, kan inte tycka dom är direkt överdrivna.

Sen till alla era andra, har även funnit namnen på tidigare spel.

1:a Hard Truck 18 Wheels of Steel.

2:a Across America 18 Wheels of Steel.

3:e Pedal to the Metal 18 Wheels of Steel.

Och nu slutligen det senaste - Convoy 18 Wheels of Steel.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

System requirements

Windows® 98/ME/XP CD • Pentium® III 800 MHz or faster • 256 MB RAM • DirectX® 9.0 (included on CD) • 32 MB 3D video card with T&L and DirectX 9.0 compliant video drivers • DirectX 9.0 compatible sound card • 400 MB free hard disk space • 8X CD-ROM drive • Mouse • Keyboard

Där har du dom :ermm:, kan inte tycka dom är direkt överdrivna.

Sen till alla era andra, har även funnit namnen på tidigare spel.

1:a Hard Truck 18 Wheels of Steel.

2:a Across America 18 Wheels of Steel.

3:e Pedal to the Metal 18 Wheels of Steel.

Och nu slutligen det senaste - Convoy 18 Wheels of Steel.

Fann systemkraven när jag gick in på sidan. :">

Får vänta på nya datorn innan jag kan prova. :(

Across America 18 Wheels of Steel var det ända jag kunde hitta på Webhallen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fann systemkraven när jag gick in på sidan. :">

Får vänta på nya datorn innan jag kan prova. :(

Across America 18 Wheels of Steel var det ända jag kunde hitta på Webhallen.

Okej, men du fick läsa dom iaf :ermm:.

Aldrig fel med ny dator ju! Mindre spelande på PS2 då kanske?, neej det tror jag inte. ;)

Okej, har inte själv besökt Webhallen så jag uttalar mig inte. =).

Nej seriöst du, nu får det bli sängen. Min sambo hade mördat mig om hon hade varit hemma denna veckan....

Sov gott!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men du fick läsa dom iaf :(.

Aldrig fel med ny dator ju! Mindre spelande på PS2 då kanske?, neej det tror jag inte. ;)

Okej, har inte själv besökt Webhallen så jag uttalar mig inte. =).

Nej seriöst du, nu får det bli sängen. Min sambo hade mördat mig om hon hade varit hemma denna veckan....

Sov gott!

Japp. =)

PS2an kommer få minst lika mycket kärlek som förut, på den fronten kommer inget att förändras mellan oss två. :ermm:

Hehe. Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har endast spelat den gamla arkadklassikern "18 wheeler - American pro trucker" på PS2. Träligt, får kika på detta. Hade tänkt införskaffa "Big Mutha Truckers" för ett tag sedan men jag vet inte om det é nått att ha. Någon som vet?

EDIT: Glodde på bilder från spelet (Wheels of steel) på GameSpot. Fult som stryk, kan jämföras med något av de gamla Need for Speed-spelen. Föregångaren var däremot snyggare.

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor