Fredrico Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Kan nån hjälpa mig med sagan om de två tornen?? Jag har kommit till Fangorn skogen, men jag dör alltid av det där stora feta trollet Vet nån hur man dödar den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 skut han mellan bena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 så här ska du göra... Du springer fram till han trycker på fyrkant sen när du har gjort det ska du springa där i från inte för långt bara så långt så att han inte kan slå dig. Sen när han missar med hamaren då springer du till baka och gör sama sak. Med aragon behöver du bara göra det ca 3-4 slag gimlin ca 5-6 och med lego las något fler en gimlin. Obs! Du kan bara döda dom med trekant knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 ok... tack Det funkade.... Nu vill jag gärna ha hjälp med sista banan!!! Det går ju inte att klara Det kommer ju nya gubbar hela tiden!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 ok... tack Det funkade.... Nu vill jag gärna ha hjälp med sista banan!!! Det går ju inte att klara Det kommer ju nya gubbar hela tiden!!! jag kommer inte heller vidare på sista banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Sista banan fick jag perfekt på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts