sherm Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hej alla nu tycker ni alla att jag är den fetaste idioten som finns... men ja undrar.. finns det nån här som spelar dekrim??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Du är fetaste idioten som finns, för du postade i fel forum. *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Du är den fetaste idioten som finns, för du postade en onödig bild... Edit: Och skrev "haha" i kommentaren till inlägget, skrev grammatiskt inkorrekt, använde en felaktig smiley, skrev tre frågetecken på rad och är medlem #10,000+... Redigerad 7 januari, 2006 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Spelar, Inte, Det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag spelar.. Började i torsdags har 54 i resp nu. Tjänar 1 500 000 000 000 000 000 per natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag och mina klasskamrater brukade spela det under en period i början av fjärde klass om jag inte minns fel. Och det sitter dessvärre inte kvar så, nej, jag spelar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Gjorde det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Läs, Tänk "Vad häftigt, OMFG", Bli medlem och logga ut från skiten http://www.dekrim.se Edit: Haha! Först Redigerad 7 januari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vad är det? Länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ja självklart spelar jag det heter:Flubba och regerar hela Dekrim jag kommer få ett bra pris skulle jag tro (skoja). Nej jag spelar inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag spelade det för 5 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Dekrim är ett roligt webbspel Det låter väl sympatiskt, tycker ni inte grabbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sherm Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hahaha ni blev ju helt tokiga herregud!HHAHAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Du är den fetaste idioten som finns, för du postade en onödig bild... Edit: Och skrev "haha" i kommentaren till inlägget, skrev grammatiskt inkorrekt, använde en felaktig smiley, skrev tre frågetecken på rad och är medlem #10,000+... Japp men du är ju medlen 300+ N000b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hur kan du överhuvudtaget dra upp det där ordet? Det Webb"spelet" suger totalt!! Spelade det förr.. Hur jävla kul är det att bara klicka på några knappar och vips så har man misshandlat någon och fått massvis me' pengar å' respekt!? Och att man lägger ner pengar för att överhuvudtaget kunna göra någonting och sen blir man dödad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Hur kan du överhuvudtaget dra upp det där ordet? Det Webb"spelet" suger totalt!! Spelade det förr.. Hur jävla kul är det att bara klicka på några knappar och vips så har man misshandlat någon och fått massvis me' pengar å' respekt!? Och att man lägger ner pengar för att överhuvudtaget kunna göra någonting och sen blir man dödad? Håller med till 100%! EDET: nej jag är inte tillbaka än Redigerad 12 januari, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts