Peskele Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Yep. Men jag kör boxer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Nu har jag skrivit på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Skrev på igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har skrivit på. Verkar som en kul idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det blir kul om det inte bara blir massa CS, mer granskning av nya spel och så vidare. Har iallafall skrivit upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Skrev på, snart 4000 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Nu har ajg också skrivit på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Signade, men tror inte att mitt namn är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jo, alla som skriver på kommer med i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hoppas dom visar BF2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Mycket bättre än allt skit som går på tv nu i alla fall. Ja, det är mest bara skit. Skulle vilja se några F.E.A.R. Multiplayer matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Esport? Haha. Usch nej. Kan man verkligen sitta och se på när andra spelar spel, och se det som underhållning? Jag fattar inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Poll kanske? Ja, det skulle sitta fint. Ta bort dokusåperna och sätt in lite CS! Ut med Natasha och in med heaton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Så länge det är på fyran och dom visar proffs spela SWAT 4 så. Eller en riktigt bra BF 2 film med Ich Will eller något i bakgrunden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag spelar poker, jag spelade cs. Jag ser hellre en CS-match än en pokermatch. Signerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts