Jacker Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Just nu pågår en namninsamling som berör alla oss gamers som finns i vårt avlånga land. Det är en namninsamling vars mål är att öppna upp ögonen på TV-bolagen som är verksamma här i Sverige och få dem att inse vad vi vill se på våra tv-apparater. Nämligen esport. Vi vill med denna listan säga att vi tröttnat på att professionellt datorspelande jämnt och ständigt används som ett enkelt sätt att skylla dagens problem på. Vi anser att professionellt datorspelande har förtjänat att visas från sin rätta sida, som ett regelbundet återkommande program, där tittare ska kunna följa utvecklingen, få de senaste resultaten och kanske t.o.m få se klipp från matcher. Överallt över vårt klot pågår det stora turneringar med enorma prissummor. Turneringar som lockar inte minst alla miljoner gamers över hela världen utan även multinationella företag som satsar stora summor på att marknadsföra sig själva och dessa evenemangen. Vi tror inte att vi behöver berätta så mycket närmare av detta för dig. Det vi vill be dig om är att förmedla detta budskapet ut till era läsare. Att du själv aktivt går in och skriver in ditt namn i listan och på så sätt hjälper inte bara oss, utan även hela esportscenen att få det erkännande av den vanliga svensson som vi förtjänar. Gör din insats idag, skriv på namnlistan. http://namninsamling.esportsweden.com/ Med vänliga hälsningar, Michael Winberg Error 404 Webbproduktion Kim Wahlman Initiativtagare till namninsamlingen Själv har jag skrivit på, jag anser att är värt ett försök. Mer en det t.o.m. Vi skulle äntligen kunna få något nytt och intressant i TV, som inte är en dokusåpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 /signed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag skrev på för 2 dagar sen. Fett vad mycket jag stödjer dom. Iofs sänder BIGtv redan via boxer, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag skrev på för 2 dagar sen. Fett vad mycket jag stödjer dom. Iofs sänder BIGtv redan via boxer, men men. BIGtv? Boxer? Tilläggs kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har skrivit på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Precis - vi ska öppna ögonen på dem svenska TV- bolagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 BIGtv? Boxer? Tilläggs kanal? - http://www.bigtv.com/BTVTemplates/pagearticle.aspx?id=132 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 - http://www.bigtv.com/BTVTemplates/pagearticle.aspx?id=132 "ComHem, CanalDigital och livestreamas här på BIGtv.com" Inte Boxer Men tack iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 /signed Men inget jävla WoW-forum-kräk tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Men inget jävla WoW-forum-kräk tack. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Man kan ju kolla på deras sändningar på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Måste man skriva in sitt namn eller bara ett smeknamn? Vad gjorde ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Måste man skriva in sitt namn eller bara ett smeknamn? Vad gjorde ni? För att sånna ska gälla så måste det vara riktiga namn... Väll? ganska säker på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Spelar nog ingen roll. Men folk kanske tar det lite seriösare om det är riktiga namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Signat, Nu måste jag träna lite för att hamna på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Kommer det på vanlig tv eller bara på digitaltv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Skrev på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har skrivit på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 E-sport? Inspelade CS-matcher? Kul... Nej, det blir ingen sign från min sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 E-sport? Inspelade CS-matcher? Kul... Nej, det blir ingen sign från min sida... Mycket bättre än allt skit som går på tv nu i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts