Mutzie Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Hellu! Jag och en kompis skulle idag sätta oss ner och spela lite LCS med varandra, men fick lite problem, vi ställde in nätverksgrejen på ad hoc mode och gick in i spelet men när någon av oss hostat ett game så kunde den andra inte hitta de Nån som vet varför? Redigerad 6 januari, 2006 av Mutzie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har både Svenska versionen av spelet? Har hört att om en har t.ex. amerikanska och den andra har svenska så fungerar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Jora både är svenska, eller borde vara. Båda är iaf köpta i sverige. Jag köpte mitt på spelbutiken.se och han köpte sitt på siba, så de borde inte vara problemet EDIT. Felet är hittat, jag har tydligen fått en USA kopia från spelbutiken.se . Men jag har mailat dom så jag får förhoppningsvis ett nytt eller nåt annat, tack för hjälpen! Redigerad 8 januari, 2006 av Mutzie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hur vet man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 1 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 På baksidan av spelfodralet så är det en liten bild där de är typ en jordglob och så står det en siffra, komer inte riktigt ihåg men jag tror att USA versionen är en etta och europeiska är en tvåa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts