Mervin Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) DETTA ÄR MIN FÖRSTA STUNTFILM Jag skulle vilja lägga upp min stuntfilm på denn fina sajt BETYGSÄTT OM DU LADDAR NED - FÖR MIN SKULL! Filefront : Filefront Torrent: Torrent BETYGSÄTT OM DU LADDAR NED - FÖR MIN SKULL! ____________________________________________________________________ Enjoy Snälla betygsätt min film utav 10 - t.ex. 7/10 och säg vad jag kan förbättra DETTA ÄR MIN FÖRSTA STUNTFILM Redigerad 7 januari, 2006 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Gah! 45 minuter!!? *mummel*.... Editerar när jag har sätt den. Den var ju riktigt trevlig du. 7,5/10. Redigerad 7 januari, 2006 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Håller på att ladda ner betygsätter sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Såg den imorse...somnade strax efter. Hihi. Jag gillade filmen.. du försökte inte härma andras stunts i alla fall. Du försökte komma på nåt eget, bra gjort. Själva grejen med intro, presentering och avslutning var väldigt bra gjort. Musiken passade in ganska bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tycker jag ochså men han ska ta bort när han hoppar ut från Takten de e de minsta man vill se iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tankar Yah bra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Yah bra de Men min nerladdning startar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 :S på FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) :S på FF? Funkar inte där heller Kanske mitt dumma internet... Edit:Har tankat klart nu tyckde den var sådär...Men vilket pogram använder du för att namnet ska stå i hörnet? Redigerad 7 januari, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Orkade inte med uppdatera. Men den var riktigt bra lite störande med den där symbolen i uppe vänstra hörnet men annars bra ! 9/!= (10). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jo chucky han skulle va me i vårt stunt team å Redigare å då ville han ha den dära "Loggan" men den e bara störade tycker jag annars 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vilket program anvaende du foer loggan i hoernet? 3D's studio max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Mindre bra. Skitfula färger och inget bra tempo. Tummen ner, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts