Sniper Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Kommer något förbättras från PSP versionen till PC/PS2/Xbox versionen? Om inget förbättras så är spelet helt klart ett steg bakåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ska det komma till PC trodde det bara skulle komma till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hoppas att de kommer till pc o xbox också!! Har inte ps2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ska det komma till PC trodde det bara skulle komma till PS2. Det är möjligt att det kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Säkert kommer det till X360 istället för Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Säkert kommer det till X360 istället för Xbox. Nej. Det kommer inte till Xbox 360, isåfall Xbox. GTA4 däremot kommer nog till Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det spelet som kommer till PSP(nästa) ska komma till Xbox360, det sa dom i deras uttalande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det spelet som kommer till PSP(nästa) ska komma till Xbox360, det sa dom i deras uttalande? Njae, det ska komma till PSP 2006, nått annat format har jag inte hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Njae, det ska komma till PSP 2006, nått annat format har jag inte hört talas om. Kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Kolla här Skrivet av Tobias Nilsson? Men det kanske stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Skrivet av Tobias Nilsson? Men det kanske stämmer. Skulle han komma med sämre information än Hultenius? Knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Skulle han komma med sämre information än Hultenius? Knappast. Tobbe är jävlars snabb med nyheterna, Men jag har svårt att tro det ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Skulle han komma med sämre information än Hultenius? Knappast. Bara ett litet skämt. Tobias Nilsson har inte ett bra rykte här på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Ett nytt GTA-spel till Xbox 360 Postad av: TobiasNilsson den 06 Jan 2006 Kategori: GTA-spelen - Allmänt Efter att jag läst igenom hela presskonferensen från Take 2 idag, hittade jag ytterligare en stor nyhet som berörde GTA-spelen. Det är att under 2006 kommer det att släppas ett helt nytt GTA-spel till Xbox 360! Det kommer att ha en helt ny story och vara på en helt nya plats, precis som det nya GTA-spelet till PSP. Någon närmare information om det nya GTA-spelet gav inte Take 2 ut, men det är stor chans att det är samma story och stad som det nya GTA-spelet till PSP kommer att utspela sig i. Ni kan förmodligen vännta er fler uppdateringar om inom dom nya GTA-spelen och PlayStation 2, Xbox och PC versionerna av GTA: LCS väldigt snart Inget PS3? Redigerad 9 januari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kul att någon är OnTopic.. jag undrar samma sak som den förste skrivaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kul att någon är OnTopic.. jag undrar samma sak som den förste skrivaren Ja har för mig att nån skrev i en annan tråd att det inte bara skulle vara en konvertering.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts