dempaboy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jo det är så att mina gammla högtalare har gått sönder av nån anledning så jag ska köpa nya. Det ska vara minst 4.1 högtalare men jag vet inte vad jag ska ha. Tänkte därför fråga efter förslag. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Vilken prisklass ska de ligga på och vilka syften ska de fylla? Musik, film, spel? Själv har jag Logitechs Z-5500 som ligger runt 3000-lappen, jäkligt bra datorhögtalare! Fast jag använder dom till projektorn att kolla på film med, kanske inte de bästa grejerna man kan ha till det men det funkar, baslådan är mysig. Redigerad 6 januari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Det är ju mest för musik och spel då men det kan ju hända att det blir nån film ibland så det ska vara ett par bra allround högtalare. Inte allt för dyra max 2000 kanske jag fyller ju år den 31 januari så kanske kan önska sig det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Vilken prisklass ska de ligga på och vilka syften ska de fylla? Musik, film, spel? Själv har jag Logitechs Z-5500 som ligger runt 3000-lappen, jäkligt bra datorhögtalare! *Bild* Fast jag använder dom till projektorn att kolla på film med, kanske inte de bästa grejerna man kan ha till det men det funkar, baslådan är mysig. Har det högtalarsystemet med^__^ svinbra Redigerad 6 januari, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts