leftbehind Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Tja, spelet XIII lirade jag igenom för andra gången häromdagen, jag måste säga att det är sjukt kul, det är ett ganska rafflande slut, det slutar däremot också med "to be continued...". Någon som vet något om någon uppföljare till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Tja, spelet XIII lirade jag igenom för andra gången häromdagen, jag måste säga att det är sjukt kul, det är ett ganska rafflande slut, det slutar däremot också med "to be continued...". Någon som vet något om någon uppföljare till spelet? Logiken talar väl för det, eller hur? Nåja, jag tror att det kommer en uppföljare, men jag har inte hört något om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Tror dessvärre det inte blir en uppföljare om inte dom som gjorde spelet tar tag i det. Spelet var tyvärr inte så populärt och sålde ej så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Spelet var tyvärr inte så populärt och sålde ej så mycket. Det måste det ju ha gjort, då det begåvats med "platinum"-stämpel, något som bara storsäljande spel till ps2 får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Nej, uppföljaren till XIII blev, precis som den till Beyond Good and Evil, aldrig till och kommer förmodligen aldrig att återupptas. Jag tror att uppföljare skulle vara lönsamma, det tror däremot inte de uppköpta utvecklarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Nej, uppföljaren till XIII blev, precis som den till Beyond Good and Evil, aldrig till och kommer förmodligen aldrig att återupptas. Jag tror att uppföljare skulle vara lönsamma, det tror däremot inte de uppköpta utvecklarna... Det verkar onekligen mer sympatisk om utvecklare, som i slutet av ett spel skiver "to be continued", faktiskt gör en uppföljare som de mer eller mindre lovat. Annars förefaller det lämpligt att de lägger till textsnutten "In yao maddafackin' ASS!", eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Köp serietidningarna om du vill veta vad som händer sen. Kanske bara finns på franska iof... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts