Yoghurt Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Någon som vet om de stora transport flygplanet som finns med på ett uppdrag , finns o hitta på nå ställe? Eller helikpotern som har en "magnet" under finns o hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Planet heter Andromada i spelet och kan endast fixas fram med hjälp av en mod (En spelmod, ingen moderator) om jag inte missminner mig. Helikoptern med magnet tror jag ska finnas på militäranläggningen där man hämtar den på uppdraget. Redigerad 6 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Någon som vet om de stora transport flygplanet som finns med på ett uppdrag , finns o hitta på nå ställe? Eller helikpotern som har en "magnet" under finns o hitta? Transport plan vet jag inget om, magnet helikopter kan du hitta på den övergivna flyglatsen efter uppdraget "up up and away", magneten finns dock bara under uppdraget. SÅ värdelöst o leta efte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Det finns ju ett stort jett plan på lv fygplats. Den står som i ett gigantist garage.Garage porten åker neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Det finns ju ett stort jett plan på lv fygplats. Den står som i ett gigantist garage.Garage porten åker neråt. AT-400 har jag för mig att det planet heter. Finns dock ett större (endast i uppdrag) som vi redan nämnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Som heter Andromeda och förmodligen borde finnas på GTAMods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts