Xemtoth Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jo men annars vet du ju inte vilken quest som leder till en mission. Är inte missions under "Primary quests" ? eller är det bara innan man sticker ut i krig eller vad jag ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Är inte missions under "Primary quests" ? eller är det bara innan man sticker ut i krig eller vad jag ska säga Är de det? jag minns faktiskt inte riktigt. aja, försök hitta missions iallafall så kommer du ifrån ascalon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Hoppas du förstår nu så att du kan komma vidare. Det blir mycket roligare då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Aja min dator har krashat (kör nu på gamla) ska försöka få igång GW. Inget händer när jag trycker på start knappen på gamla datorn Tror det är El agrigatorn(stavning!?) Någon som kan hjälpa mig med Dune missionet i Crystal desert någon gång? Och dom andra 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Är level 17 nu! Klarade questet The Villainy of Galrath innan. Det gav 4000exp! Riktigt svårt var det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Är level 17 nu! Klarade questet The Villainy of Galrath innan. Det gav 4000exp! Riktigt svårt var det också. Det questet har jag gjort över tio gånger, bara för att det är så kul. men det är riktigt svårt, särskilt när man mot slutet har en fet death penalty eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Det questet har jag gjort över tio gånger, bara för att det är så kul. men det är riktigt svårt, särskilt när man mot slutet har en fet death penalty eller vad det heter. Aa. Det hade jag. 60% på mig och alla mina henchmen. Dödade typ 1-2 fiender åt gången så jag fick börja om på närmaste "spawnpoint" typ 15 gånger. Snacka om jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Började spela detta lite smått idag Är en lvl3 Necromancer/Mesmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Aa. Det hade jag. 60% på mig och alla mina henchmen. Dödade typ 1-2 fiender åt gången så jag fick börja om på närmaste "spawnpoint" typ 15 gånger. Snacka om jobbigt! Kan man göra det questet flerra gånger? Såfall Orkar ej spela idag har haft prao på el giganten, Mycket job idag (års leverans) (kommer kanske Fixa min bra dator imorn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Måste testa detta spel nångång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nu är jag lvl 6 med min Necro/Mesmer Inga screens tagna men det kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Gjorde ett äckligt svårt mission nere i dessert idag, klrade det dock efter ett par försök med grov hjälp men ändå. kommer inte ihåg vad staden hette dock, får återkomma imorgon nu är jag trött men blir tvingad till pcw haha . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Gjorde ett äckligt svårt mission nere i dessert idag, klrade det dock efter ett par försök med grov hjälp men ändå. kommer inte ihåg vad staden hette dock, får återkomma imorgon nu är jag trött men blir tvingad till pcw haha . Mmm alla desert quest verkar vara jobbiga Aja praon har varit lättare idag, Så jag ska spela idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Har gjort Defending the great northern wall nu och det questet efter det, sega, men inte speciellt svåra quests.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Halo det som är nytt är väl att det finns två nya yrken lite nya skills och att det är en helt ny story. Det är väl i stort sett det. Sen lite smågrejer. Redigerad 7 november, 2006 av W@ll@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Mmm alla desert quest verkar vara jobbiga Aja praon har varit lättare idag, Så jag ska spela idag Jo dom är rätt svåra faktiskt, fast detta var ju ett mission och inte en quest, är väll samma sak jag vet men ändå, du förstår nog vad jag menar. @Walla: ok ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jo dom är rätt svåra faktiskt, fast detta var ju ett mission och inte en quest, är väll samma sak jag vet men ändå, du förstår nog vad jag menar. @Walla: ok ok Oj mena missions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 YES, hittade nyss en kille som kunde klara spelets svåraste run åt mig Droknars Forge, Here I am . Äntligen kan jag köpa den efterlängtade armorn . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 YES, hittade nyss en kille som kunde klara spelets svåraste run åt mig Droknars Forge, Here I am . Äntligen kan jag köpa den efterlängtade armorn . Kommer man inte dit efter ett visst antal uppdrag då? Jag vill också komma dit men jag har bara typ 2,3k gold och har därmed inte råd med en runner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Kommer man inte dit efter ett visst antal uppdrag då? Jag vill också komma dit men jag har bara typ 2,3k gold och har därmed inte råd med en runner. Klart man kommer dit efter ett par uppdrag, men det är itne vilka uppdrag som hellst och det tar en satans tid . Sitter och räknar ut vad den nya armorn kommer kosta totalt, skrämmande priser xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts