Jump to content

Guildwars

spacepig
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 290
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi kanske borde göra den till en officiell gtasajten guild? är bara gtasajtare där :P

Jag skulle joina. Om jag får >_<

*EDIT* Någon vet när Webhallen bytte butik? (till den stora) För jag köpte spelet presis innan det. *EDIT*

*EDIT2*Så skikat bild (tog 2-3 timmar att fixa den här jäkla scannern >_<) Hoppas det funkar *EDIT2*

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär nu har jag addat dig.

Jag är Warrior/Mesmer LvL 19.

Urban Maximus ftw :)

Varför är alla Warriors Mesmer som secondary? :( tycker nästan monk vore bättre i så fall :lol:

Vet någon när jag kan få nya "raise corpse shit" och summons som necro? börjar bli trött på min värdelösa bonehorror ^_^

edit: @Yoda: klart du får joina, bara säga till in game, om det fixar sig med ditt spel förstås

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är alla Warriors Mesmer som secondary? :( tycker nästan monk vore bättre i så fall :lol:

Vet någon när jag kan få nya "raise corpse shit" och summons som necro? börjar bli trött på min värdelösa bonehorror ^_^

edit: @Yoda: klart du får joina, bara säga till in game, om det fixar sig med ditt spel förstås

Bra fråga, grejjen var att när jag gjorde karaktären så visste jag knappt vad en mesmer var, jag bara gjorde något, såhär i efterhand så hade jag säkert tagit något helt annat, men orkar inte börja om på en ny, inte ensam iallafall :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är alla Warriors Mesmer som secondary? :P tycker nästan monk vore bättre i så fall :)

Vet någon när jag kan få nya "raise corpse shit" och summons som necro? börjar bli trött på min värdelösa bonehorror :(

Skyst :lol: jag har inte fåt ngt svar från mina bilder som jag skicka igår(/idag) , Skicka dom kl 2 och dom säger att man får svar inom 24 timmar ^_^ kanske om några timmar så spelar jag :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra fråga, grejjen var att när jag gjorde karaktären så visste jag knappt vad en mesmer var, jag bara gjorde något, såhär i efterhand så hade jag säkert tagit något helt annat, men orkar inte börja om på en ny, inte ensam iallafall :lol:.

Har ett tips till dig och alla andra också egentligen, men det är lite av en spoiler, så läs bara nedanstående om ni inte bryr er om spoilers.

I crystal desert, efter maguuma-djungeln, får du i vissa "städer" uppdrag som gör att du kan byta secondary profession.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett tips till dig och alla andra också egentligen, men det är lite av en spoiler, så läs bara nedanstående om ni inte bryr er om spoilers.

I crystal desert, efter maguuma-djungeln, får du i vissa "städer" uppdrag som gör att du kan byta secondary profession.

Jag läste någonstans att man måste vara specielt Secondary class för gröna vapen :lol: Vad behöver Rangers? ^_^

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahh bra, Då ljög min kompis :lol:

Men kommer nog ändra till Ra/?? ^_^ Ngt tips till vad jag ska igentligen ändra till?? :)

Mesmer eller necro är nog ett ganska bra val. välj inte monk eller warrior iallafall, de klassernas roller passar inte så bra ihop med rangerns. elementalist tar nog för mycket energy, men är ändå inget dåligt val.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mesmer eller necro är nog ett ganska bra val. välj inte monk eller warrior iallafall, de klassernas roller passar inte så bra ihop med rangerns. elementalist tar nog för mycket energy, men är ändå inget dåligt val.

Just nu har jag Ele men använder knappt ngt av dom skills ^_^ Blir nog Ra/Me :) Nu måste jag få mail snart :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Litte osäker om jag fortfarande har kvar mina gubbar :'( men jag hette förut Eliterangerone(17-20) (ngn hacka mit konto ^_^ nu försöker jag få tillbacks det skicka bild på fodrall och allt :lol: )och en warrior (lvl 11-12) laurance morpheus Om jag kommer ihåg rätt så behövde man bara adda en av gubbarna, Right? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, jag har ett account. Fast det var nog ett halvår sedan jag spelade. WoW var mer för mig. Härlig PVP dock...

Jag köpte wow först, sen köpte jag guildwars, körde GW i 2 dagar sen körade jag wow o blev beroende och slutade nu i somras, tycker det är förbannat skönt att köra ett snyggt online spel som inte har så mycket likheter till wow, jag tycker personligen att det inte går att jämföra spelen med varandra.

edit: Om någon har lust så kan dem hoppa in o hjälpa mig med lite quests jag inte kan grejja på egen hand :unsure:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor