Xemtoth Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Det får vi väl hoppas att han inte gjorde. När du kan spela igen, joina Xemtoths guild. Vi kanske borde göra den till en officiell gtasajten guild? är bara gtasajtare där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Vi kanske borde göra den till en officiell gtasajten guild? är bara gtasajtare där Jag skulle joina. Om jag får *EDIT* Någon vet när Webhallen bytte butik? (till den stora) För jag köpte spelet presis innan det. *EDIT* *EDIT2*Så skikat bild (tog 2-3 timmar att fixa den här jäkla scannern ) Hoppas det funkar *EDIT2* Redigerad 2 november, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Fint det... adda mig på friendlist så ser du när jag loggar in Sådär nu har jag addat dig. Jag är Warrior/Mesmer LvL 19. Urban Maximus ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Sådär nu har jag addat dig. Jag är Warrior/Mesmer LvL 19. Urban Maximus ftw Varför är alla Warriors Mesmer som secondary? tycker nästan monk vore bättre i så fall Vet någon när jag kan få nya "raise corpse shit" och summons som necro? börjar bli trött på min värdelösa bonehorror edit: @Yoda: klart du får joina, bara säga till in game, om det fixar sig med ditt spel förstås Redigerad 2 november, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Varför är alla Warriors Mesmer som secondary? tycker nästan monk vore bättre i så fall Vet någon när jag kan få nya "raise corpse shit" och summons som necro? börjar bli trött på min värdelösa bonehorror edit: @Yoda: klart du får joina, bara säga till in game, om det fixar sig med ditt spel förstås Bra fråga, grejjen var att när jag gjorde karaktären så visste jag knappt vad en mesmer var, jag bara gjorde något, såhär i efterhand så hade jag säkert tagit något helt annat, men orkar inte börja om på en ny, inte ensam iallafall . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Varför är alla Warriors Mesmer som secondary? tycker nästan monk vore bättre i så fall Vet någon när jag kan få nya "raise corpse shit" och summons som necro? börjar bli trött på min värdelösa bonehorror edit: @Yoda: klart du får joina, bara säga till in game, om det fixar sig med ditt spel förstås Skyst jag har inte fåt ngt svar från mina bilder som jag skicka igår(/idag) , Skicka dom kl 2 och dom säger att man får svar inom 24 timmar kanske om några timmar så spelar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Bra fråga, grejjen var att när jag gjorde karaktären så visste jag knappt vad en mesmer var, jag bara gjorde något, såhär i efterhand så hade jag säkert tagit något helt annat, men orkar inte börja om på en ny, inte ensam iallafall . Har ett tips till dig och alla andra också egentligen, men det är lite av en spoiler, så läs bara nedanstående om ni inte bryr er om spoilers. I crystal desert, efter maguuma-djungeln, får du i vissa "städer" uppdrag som gör att du kan byta secondary profession. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Har ett tips till dig och alla andra också egentligen, men det är lite av en spoiler, så läs bara nedanstående om ni inte bryr er om spoilers. I crystal desert, efter maguuma-djungeln, får du i vissa "städer" uppdrag som gör att du kan byta secondary profession. Jag läste någonstans att man måste vara specielt Secondary class för gröna vapen Vad behöver Rangers? Redigerad 2 november, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jag läste någonstans att man måste vara specielt Secondary class för gröna vapen Vad behöver Rangers? Det stämmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Ahh bra, Då ljög min kompis Men kommer nog ändra till Ra/?? Ngt tips till vad jag ska igentligen ändra till?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Ahh bra, Då ljög min kompis Men kommer nog ändra till Ra/?? Ngt tips till vad jag ska igentligen ändra till?? Mesmer eller necro är nog ett ganska bra val. välj inte monk eller warrior iallafall, de klassernas roller passar inte så bra ihop med rangerns. elementalist tar nog för mycket energy, men är ändå inget dåligt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Mesmer eller necro är nog ett ganska bra val. välj inte monk eller warrior iallafall, de klassernas roller passar inte så bra ihop med rangerns. elementalist tar nog för mycket energy, men är ändå inget dåligt val. Just nu har jag Ele men använder knappt ngt av dom skills Blir nog Ra/Me Nu måste jag få mail snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Grabbar vad heter ni på GW? tänkte adda er alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Litte osäker om jag fortfarande har kvar mina gubbar :'( men jag hette förut Eliterangerone(17-20) (ngn hacka mit konto nu försöker jag få tillbacks det skicka bild på fodrall och allt )och en warrior (lvl 11-12) laurance morpheus Om jag kommer ihåg rätt så behövde man bara adda en av gubbarna, Right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Grabbar vad heter ni på GW? tänkte adda er alla Vostrak Mrozik här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Grabbar vad heter ni på GW? tänkte adda er alla Om du inte redan addat mig så Xemtoth Darkbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Well, jag har ett account. Fast det var nog ett halvår sedan jag spelade. WoW var mer för mig. Härlig PVP dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Well, jag har ett account. Fast det var nog ett halvår sedan jag spelade. WoW var mer för mig. Härlig PVP dock... Jag köpte wow först, sen köpte jag guildwars, körde GW i 2 dagar sen körade jag wow o blev beroende och slutade nu i somras, tycker det är förbannat skönt att köra ett snyggt online spel som inte har så mycket likheter till wow, jag tycker personligen att det inte går att jämföra spelen med varandra. edit: Om någon har lust så kan dem hoppa in o hjälpa mig med lite quests jag inte kan grejja på egen hand Redigerad 2 november, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Kanske imorn Har inte fåt mail än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Xemtoth jag hjälper dig gärna . Du hade dock statusen "away" förut när vi var online samtidigt så jag skrev aldrig till dig hehe . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts