Adriian Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Stoffe, Jag och Xemtoth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Vanliga här, KOMMER INTE köpa factions körde 3 sec på det hos en kompis sen ALT + F4 lol.. Det är iaf vad jag tycker. Då ljuger inte min polare heller? han lade ner på en gång o vill lira hemma hoss mig hela tiden nu istället nor_Adde: naaw vackert det var där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Stoffe, Jag och Xemtoth. Fin bild Jag tycker personligen att Factions suger. men jag har köpt det och har det installerat, och jag spelar det ibland bara för att få fler skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Fin bild Jag tycker personligen att Factions suger. men jag har köpt det och har det installerat, och jag spelar det ibland bara för att få fler skills. Kan man hoppa mellan spelen med sina account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Kan man hoppa mellan spelen med sina account? Du har kvar ditt gamla acc och dina gamla gubbar men du får två till char slots. du kan med expansionen även göra cantha-gubbar om du vill. ascalon gubbar som reser till cantha gör det ifrån lion's arch i kryta och börjar nånstans i mitten av den canthiska campaignen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Du har kvar ditt gamla acc och dina gamla gubbar men du får två till char slots. du kan med expansionen även göra cantha-gubbar om du vill. ascalon gubbar som reser till cantha gör det ifrån lion's arch i kryta och börjar nånstans i mitten av den canthiska campaignen Aha... Föresten, stoffe, du som verkar kunna det här riktigt bra, kan man förlora på att köpa alla spells man kan få tag i? jag menar man slösar skill points, fast fylls dem på så pass varje level så ja kan fortsätta köpa allt jag får när jag är högre lv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Stoffe, Jag och Xemtoth. Fan vad stoffe ser cool ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Aha... Föresten, stoffe, du som verkar kunna det här riktigt bra, kan man förlora på att köpa alla spells man kan få tag i? jag menar man slösar skill points, fast fylls dem på så pass varje level så ja kan fortsätta köpa allt jag får när jag är högre lv? Japp, du får hela tiden nya skillpoints. när du dingat 20 kan du "dinga 20" igen och igen och igen, och varje gång får du en ny skillpoint. ante: tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Igen igen och igen? trodde man bara kunda få "extra points" typ 7 gr eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Igen igen och igen? trodde man bara kunda få "extra points" typ 7 gr eller så Nej. jag har lvlat 20 långt över 7 gånger och har... väldigt många skills, och ganska många skillpoints kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Nej. jag har lvlat 20 långt över 7 gånger och har... väldigt många skills, och ganska många skillpoints kvar. Aha okej. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Eyy grappar, jag vill också vara med och leka GW med er . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Eyy grappar, jag vill också vara med och leka GW med er . Om du inte har det så...köp det, har du det sök upp Xemtoth Darkbringer där så kan du joina min guild Stoffe oc nor_adde är redan med i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Om du inte har det så...köp det, har du det sök upp Xemtoth Darkbringer där så kan du joina min guild Stoffe oc nor_adde är redan med i den Jag har det redan, har haft det ett tag men inte lirat på väldigt länge, får söka upp, tänkte lira lite inatt faktiskt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag har det redan, har haft det ett tag men inte lirat på väldigt länge, får söka upp, tänkte lira lite inatt faktiskt . Fint det... adda mig på friendlist så ser du när jag loggar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Fick ett mail av NCsoft (eller va fan det heter) Jag skrev i brevet att mit hotmail.com konto ochså blev stulen och guild wars konto Nu skriver dom att jag ska gå in och göra recover password och då kommer ett nyt password skickas till min mail (Ja den som blev stulen) Wery smart ey? jäkla pundon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Är ju inte deras problem om du blir av med din e-mail, då är det snarare hotmails problem, NCSoft kan nog inte hjälpa dig med det.. Om du inte tar ett kort på din cd-key eller liknande.. EDIT: Beställde Guild Wars, det vanliga, nu Gick på typ 249 kr eller något Så jag lär ha det antingen typ på fredag eller på måndag-tisdag Redigerad 1 november, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Dingade 11 idag, är ett uppdrag där man får 2k exp jag inte fixar själv ,eftersom nor_adde skulle vara borta ett tag nu så får jag be stoffe om hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag skrev till dom igen och kräver en dell So that we can change your password manually for you, please provide us the following information: • Your access key • The email address used to create your account • The creation date of your Guild Wars Account • A scan or a digital picture of your access key (copy of the original) • A scan or a digital picture of your proof of purchase, if still available Kind regards The Guild Wars Support Team hoppas att man måste inte ha allt, Har litte svårt att minnas när jag fick tag på spellet har inge kvitto kvar (inte vad jag har hittat iaf) allt annat har jag såklart Snart GW igen Jag saknar Guild versus Guild (gvg) mer taktik och genomtänkande i det hella Hoppas att inte den som tog mit konto Deleta all gubbar och typ gjorde lvl 1 konto vid namn Haha i fuckd you , eller ngt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jag skrev till dom igen och kräver en dell hoppas att man måste inte ha allt, Har litte svårt att minnas när jag fick tag på spellet har inge kvitto kvar (inte vad jag har hittat iaf) allt annat har jag såklart Snart GW igen Jag saknar Guild versus Guild (gvg) mer taktik och genomtänkande i det hella Hoppas att inte den som tog mit konto Deleta all gubbar och typ gjorde lvl 1 konto vid namn Haha i fuckd you , eller ngt sånt Det får vi väl hoppas att han inte gjorde. När du kan spela igen, joina Xemtoths guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts