Stoffe Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Nepp. Jag lirar originalet. Förresten så är Lord Ismaehl Necromacer/Warrior och Maester Soga är Elementalist/Ranger. Jag spelar inte längre men jag minns hur oändligt skoj jag brukade ha med det. Min main heter vostrak mrozik(skumt namn ja xD) och är warrior/monk. Jag är såklart på lvl 20 med den. har klarat hela campaign sen har jag en 20 elementalist, elemental helix, och en 20 necromancer vars namn jag har glömt. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag spelar inte längre men jag minns hur oändligt skoj jag brukade ha med det. Min main heter vostrak mrozik(skumt namn ja xD) och är warrior/monk. Jag är såklart på lvl 20 med den. har klarat hela campaign sen har jag en 20 elementalist, elemental helix, och en 20 necromancer vars namn jag har glömt. >_> Är lvl 20 högsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Är lvl 20 högsta? Ja. men spelet går inte direkt ut på att levla som t.ex WoW gör. Det handlar mer om att vara bra helt enkelt. när man kommit halvvägs in i storyn är man förmodligen redan lvl 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Börjat lira på min necromancer/monk igen, dingade 9 nyss, och använder fortfarande staven jag fick av zliPP vore kul o kunna lira med någon nån gång så förbannat ensamt att lira själv och man känner sig som en n00b eftersom man inte kan så himla mycket om spelet, kan inte fråga någon etc dålig JPG bild men här e en bild på min char Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Börjat lira på min necromancer/monk igen, dingade 9 nyss, och använder fortfarande staven jag fick av zliPP vore kul o kunna lira med någon nån gång så förbannat ensamt att lira själv och man känner sig som en n00b eftersom man inte kan så himla mycket om spelet, kan inte fråga någon etc dålig JPG bild men här e en bild på min char Kom in nu då så spelar vi. Jag skriv till dig innan men du svarade inte. Bild på min Elementalist/Ranger. http://img519.imageshack.us/img519/8875/gw198we4.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hur fungerar det när man spelar? Styr du bara med musen? Är det värt o lägga ut 3-400 på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Spelar det inte Redigerad 31 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Är det någon som spelar factions och vill lira lite med mig så adda mig jag heter cerebral pares. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 cerebral pares. Heter det inte celebral pares egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Är det någon som spelar factions och vill lira lite med mig så adda mig jag heter cerebral pares. Min bror köpte nightfall idag, dock har han inte hunnit spela så mycket, så jag frågar dig, vad är skillnaden? Du lirar iofs factions men vad är nytt i factions mot det första? Jag spelar det första GW just nu, får se om det blir något factions eller nightfall köp de närmsta veckorna, just nu ska pengarna gå till Wii . @Ante_freeman: Ja det är värt att lägga ut några hundra till GW, du kan gå med pilarna om du inte orkar styra med musen osv. Redigerad 31 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag och...nor_adde lirade lite gw idag, tog en screen när vi försökte göra ett quest men pallade inte, han joina oxo min guild för hans förra mantel var skitful jag gav han även äran att posta en rolig bild på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Ja, det var kul! Här kommer bilden. http://img441.imageshack.us/img441/4007/xemtothnegergwev2.th.jpg Och jag kan lägga upp en till när jag ändå håller på. http://img434.imageshack.us/img434/8623/jagochxemtothgwhl7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Ja, det var kul! Här kommer bilden. http://img441.imageshack.us/img441/4007/xemtothnegergwev2.th.jpg Och jag kan lägga upp en till när jag ändå håller på. http://img434.imageshack.us/img434/8623/jagochxemtothgwhl7.jpg Haha vet inte vart jag får allt ifrån Vet någon här som lirar hur jag ska hitta necroquests? hittar bara massa munk quest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag spelade tills lvl 18 sen tog ngn mit konto Nu försöker jag få tag på den eller ett nyt försöker till och med byta mit wow account mot ett lvl 20 GW (wow acc lvl 32,24,19) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Stoffe hoppade in, hjälpte mig med ett quest och gav med en söt necro stav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Håller på att kämpa med att få tillbacks mit konto.. hopas jag får de.. annars blir man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Guild wars Det var längesen, kanske ska ta och leta fram det. Minns hur mycket jag och Xemtoth körde för länge länge sedan. Fast säkert 2387367 patcher nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Är detta värt å köpa? Har inge MMORPG att spela så tänkte kanske skaffa dethär, är det Factions eller vanliga ni lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Är detta värt å köpa? Har inge MMORPG att spela så tänkte kanske skaffa dethär, är det Factions eller vanliga ni lirar? Vanliga här, KOMMER INTE köpa factions körde 3 sec på det hos en kompis sen ALT + F4 lol.. Det är iaf vad jag tycker. Annars så är det värt det lät att trötna på,Men glöm inte bårt att variera PVP och PVE så det blir litte roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Vart kan man köpa vanliga guild wars? Har det nå speciellt namn? Kollat på cdon och webbhallen men inte hittat.. EDIT: Hittade.. Redigerad 1 november, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts