RadiuZ Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hatar såna som gör som dig Själv går det rätt så bra, min paladin vinner mot de flesta när det bara är hon mot en annan. http://img57.imageshack.us/img57/9238/gw0092jf.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Wild_Hawk sånna som dig borde bara deletas snabbt som attans.....så jävla jobbigt att vänta på att 1 springer runt och noobar....-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Wild_Hawk sånna som dig borde bara deletas snabbt som attans.....så jävla jobbigt att vänta på att 1 springer runt och noobar....-.- Hahaha... Vadå det funkade ju, var ju bara en taktik de som borde bannas dock är 80% av alla warriors, alltid små barn som har dem och tror de är värsta super tanken och förstör ofta för sitt lag i både pve och pvp.. Vet inte hur många gånger det hänt att jag varit i ett lag där en w förstör, alltid ska dom rusha. påtal om warriors här kommer ett screen från tombs när jag var i en grupp där alla lämnade efter moral testet i början, jag och en annan stannade och då fick vi sedan 4 monk henchman och 2 mage's henchman. Vi vann två gånger i rad och förlorade vid altar kartan Redigerad 22 januari, 2006 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hahaha... Vadå det funkade ju, var ju bara en taktik de som borde bannas dock är 80% av alla warriors, alltid små barn som har dem och tror de är värsta super tanken och förstör ofta för sitt lag i både pve och pvp.. Vet inte hur många gånger det hänt att jag varit i ett lag där en w förstör, alltid ska dom rusha. påtal om warriors här kommer ett screen från tombs när jag var i en grupp där alla lämnade efter moral testet i början, jag och en annan stannade och då fick vi sedan 4 monk henchman och 2 mage's henchman. Vi vann två gånger i rad och förlorade vid altar kartan Woohoo, dig var det ett tag sen man såg unblocka på msn? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Väldigt rätt om warriors, gillar dock assasins och elementarist jävligt mycket! Btw Wild Hawk, testa få 6 flawless irad >~MADE BY ONLY ME~< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har fått 4 flawless några gånger, dör alltid på 5:e rundan Detta spel var rätt så underhållande, så jag kanske ska köpa det. Vad är det för skillnad på PvP och PvE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har fått 4 flawless några gånger, dör alltid på 5:e rundan Detta spel var rätt så underhållande, så jag kanske ska köpa det. Vad är det för skillnad på PvP och PvE? Pvp = Bara pvp, färdiga karaktärer. Pve = Du börjar från lvl 1, spelar upp till 20, låser upp grymare saker till dina pvp gubbar, går nog också att köra pvp med din pve gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Kul som fan! Metero Shower är så jävla go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Pvp = Bara pvp, färdiga karaktärer. Pve = Du börjar från lvl 1, spelar upp till 20, låser upp grymare saker till dina pvp gubbar, går nog också att köra pvp med din pve gubbe. Är det samma princip? Man är på någon samlingsplats och sen spelar man i en match? btw så fick jag 10 wins i rad! Kom in på nåt som hette Team Arena istället för Random Arena Redigerad 22 januari, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Är det samma princip? Man är på någon samlingsplats och sen spelar man i en match? btw så fick jag 10 wins i rad! Kom in på nåt som hette Team Arena istället för Random Arena Meh efter så får man "kvala" för Hall Of Heroes! Svårt som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hall of Heroes, då får man slåss mot de bästa i Amerika, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Carl Johnson ska skapa en guild, lr vet inte när han gör det men det blir väll idag, vill nån kanske joina? jag heter Xemtoth Darkbringer där och...jag vetifan va han heter men det får han nog säga själv aja här kommer en screen Redigerad 3 februari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Kan man beställa en CD-key (inte warez) på nätet istället för att beställa spelet? Edit: Har köpt spelet på Webhallen nu. Redigerad 24 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Spelade innan, har en lvl 20 W/Mo(bytade från W/R i crystal desert) och en lvl 17 E/Mo och en 14 N/Mo. Och nån till som jag inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Min svenska/SO lärare lirar Guild Wars. Redigerad 31 oktober, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Nu har jag äntligen fått det ! Men när jag ska installera och det kommer upp Connection to ArenaNet så stannar mätaren när det nästan är klart. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Förlåt för trippel (!) post! Jag postar några screen från min hittils underbara resa i Guild Wars . http://img390.imageshack.us/img390/585/gw0019ai.th.jpg http://img390.imageshack.us/img390/3739/gw0059kv.th.jpg Fler bilder kommer sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Fyrdubbelpost! Eftersom det verkar vara vissa som är intresserade i Guild Wars så drar jag upp den här igen. För er som vill veta så heter jag Lord Ismaehl och Maester Soga. Jag spelar mest på Maester Soga nu för tiden. Edit: Jag är level 13 på Lord Ismaehl och level 8 på Maester Soga. Nu när jag började spela igen så hade jag automatiskt blivit guildledare för guilden Let There Be Rock (LTBR). Säg till om ni vill joina. Nu har jag gått med i Xemtoths guild. Min mantel var så ful! Redigerad 1 november, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Fyrdubbelpost! Eftersom det verkar vara vissa som är intresserade i Guild Wars så drar jag upp den här igen. För er som vill veta så heter jag Lord Ismaehl och Maester Soga. Jag spelar mest på Maester Soga nu för tiden. Edit: Jag är level 13 på Lord Ismaehl och level 8 på Maester Soga. Nu när jag började spela igen så hade jag automatiskt blivit guildledare för guilden Let There Be Rock (LTBR). Säg till om ni vill joina. Lirar du Factions? Min polare säger att det inte är lika roligt som vanliga edit: Har föresten en lv 8 Necromancer/Monk, Inte lirat mkt på den för jag tyckte det var så tråkigt att lira ensam, sen har jag..hm.. vad har jag <.< haha hjärnsläpp en warrior och en ranger har jag för mig Redigerad 31 oktober, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Lirar du Factions? Min polare säger att det inte är lika roligt som vanliga edit: Har föresten en lv 8 Necromancer/Monk, Inte lirat mkt på den för jag tyckte det var så tråkigt att lira ensam, sen har jag..hm.. vad har jag <.< haha hjärnsläpp en warrior och en ranger har jag för mig Nepp. Jag lirar originalet. Förresten så är Lord Ismaehl Necromacer/Warrior och Maester Soga är Elementalist/Ranger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts