epix Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Stötte på en gammal polare idag i skolan och han kör guild wars, han sade att man max kunde bli lv20, är det sant?? Jepp, men det är som mer än bara leveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jepp, men det är som mer än bara leveln. Okey, skulle du kunna förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Okey, skulle du kunna förklara? Everything Yarr need to knof. Längs ner finns det en massa filmer där små killar i en stol sitter och förklarar det mesta. VARNING FÖR REKLAM I BÖRJAN AV FILMEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Everything Yarr need to knof. Längs ner finns det en massa filmer där små killar i en stol sitter och förklarar det mesta. VARNING FÖR REKLAM I BÖRJAN AV FILMEN! Datorn ja sitter på nu pallar inte o se videosarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Wiihii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag och Sikorka: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag och IceCandy: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ni som kör Factions över helgen kan ju säga vad ni heter. Vetja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ska fixa detta, kommer att heta Green_Goblin. Går de inte heter jag Grenis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Heter Olego Painkiller. Har inte en ända bar grej på mig och alla gånger jag är med i ett party suger de totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Men sikorka, spelar inte du på Europe serverna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Men sikorka, spelar inte du på Europe serverna? Ajdå.. Måste jag köra på Europa serverna? IceCandy och jag tycker att GW är otroligt tråkigt.. Edit: Amerikaner.. Redigerad 20 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Mina chars heter Hammer kid, Assasin Kid... Kom gärna och hälsa om ni ser mig, är oftast vid Random Arenas... (Europa servrarna såklart ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag är en riktig gw nörd, kört i totalt 1101 timmar, mycket pve och pvp (rank6, 1147 fame). Heter Mofo Ninja ingame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ah mage ownzor ju! Heter Greni S! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ah mage ownzor ju! Heter Greni S! Mage? Elementalist menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Laddar ner Faktion-betan nu, ska lira natten lång sen Heter Swe RadiuZ, fantasilöst namn men orkade inte heta Starbeam eller nåt sånt Redigerad 21 januari, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Mage? Elementalist menar du? Jaja sameshit diffrent name! Spelar någon btw? Redigerad 21 januari, 2006 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Följande screen jag infogar nu är ett screen när jag körde i lite random arena. Väldigt lustigt vad som hände. I början så förlorade mitt lag stort alla dog förutom jag som sprang iväg o gömde mig, o jag använde en mesmer skill för att springa iväg o med denna mesmer skill så kan man springa hur länge som helst om man använder den rätt. Så jag sprang omkring runt och runt tillslut så stack de andra lagets båda monks så då var de bara två warriors kvar i det andra laget. Dom fortsatte jaga mig i ett tag tillslut så bestämde jag mig för att visa var skåpet skulle stå.. Så jag helt enkelt dödade båda två, kände mig ganska så mäktig men dom båda var rätt kassa, med två bra warriors så hade jag nog fått stryck.. Men var kul. Redigerad 22 januari, 2006 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts