GiZmo Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Man skapar en server vid namn t ex Gabo och så kan man hitta Gabo i server listan, då loggar man in där helt enkelt Jaha, så alla kan lägga upp en egen server? Finns de inga officiella servrar med många spelare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jaha, så alla kan lägga upp en egen server? Finns de inga officiella servrar med många spelare då? Antagligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jo det gör det, gaah! Det är inte som d2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Fick spelet med posten igår, när jag fixat min dator kör jag igång Värt att skaffa? Verkar ju vara roligt. Och så kostar det inte en krona efter man har köpt det, visst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Värt att skaffa? Verkar ju vara roligt. Och så kostar det inte en krona efter man har köpt det, visst? Ingen månadsavgift, jag har WoW sen länge men väljer Guild Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ingen månadsavgift, jag har WoW sen länge men väljer Guild Wars Ah, då ser det lovande ut! Vad är det som är bättre med GuildWars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Ah, då ser det lovande ut! Vad är det som är bättre med GuildWars? Xemtoth, har du ens spelat WoW på din egna dator? Han har bara spelat hos en annan, dock så vet ju inte jag något ^^ BTW; sikorka hur får du din Xfire sådär så den visar? Redigerad 17 januari, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag rekommenderar inte Guild Wars, gaah 500 spänn slösade jag på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Xemtoth, har du ens spelat WoW på din egna dator? Han har bara spelat hos en annan, dock så vet ju inte jag något ^^ BTW; sikorka hur får du din Xfire sådär så den visar? Ja faktist lite grann, guest pass saken, sen har jag lirat jättemycket hoss en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag rekommenderar inte Guild Wars, gaah 500 spänn slösade jag på skiten. Kan du förklara varför det sög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag spelar MU Online istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag spelar MU Online istället. OOH NU ÄR DU COOL!!!!!!!!!!! denna tråd handlar om Guild-Wars inte MU-Online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Testa guildwars gratis 20 january Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vad finns det för klasser och races att välja ? @Krax : Är det bara att ladda ner den där filen och spela eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Testa guildwars gratis 20 january App app! Gå in här istället, tankade i 1.7mb/s med deras istället för 34kb/s ifrån gamershell Redigerad 18 januari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 App app! Gå in här istället, tankade i 1.7mb/s med deras istället för 34kb/s ifrån gamershell Vadå tankar ni gratisverisoner av guildwars? från länken alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Vadå tankar ni gratisverisoner av guildwars? från länken alltså Va? Krax skrev ju "Testa guildwars gratis 20 january" och när man klickar på länken jag gav så står de att det är gratis denna helgen.. Start of Event: January 20th: Midnight Pacific Time; 8:00 a.m. GMT; 5:00 p.m. Seoul Closing Time: January 22nd/23rd: 11:59 p.m. Pacific Time January 22nd; 7:59 a.m. GMT January 23rd; 4:50 p.m. Seoul January 23rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 OOH NU ÄR DU COOL!!!!!!!!!!! denna tråd handlar om Guild-Wars inte MU-Online. Bite my nuts and call me Skippy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Vad finns det för klasser och races att välja ? Warrior Ranger Elemantist Monk Necromancer Mesmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Stötte på en gammal polare idag i skolan och han kör guild wars, han sade att man max kunde bli lv20, är det sant?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts