ZcruweN Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 OMFG http://www.youtube.com/watch?v=G0kQICdlAIs http://www.youtube.com/watch?v=7Z0pD5NNxew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Har nyss tagit upp GW igen, åtminståne tills jag vet om AoC är något att satsa på. Någon annan på forumet som fortfarande spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Har nyss tagit upp GW igen, åtminståne tills jag vet om AoC är något att satsa på. Någon annan på forumet som fortfarande spelar? Jag spelar, inte särskilt aktivt dock. Loggar in kanske 4-7 gånger i månaden och spelar några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 (redigerad) Har börjat spela lite smått igen. Dock har guilden jag var med i inga medlemmar kvar förutom jag, som nu har blivit ledare. Jag undrar då hur man avslutar en guild. Någon som vet? Edit: Hittade nu. Redigerad 20 november, 2008 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Lite tråkigt att man blivit så inkörd i wow, minns de glada dagarna man lirade GW, härliga tider. Hur är spelet nuförtiden? har ingen koll alls knappt på spelvärlden längre, tråkigt men vill man hänga med i wow ordentligt känns det som om man inte riktigt hinner nöta något mer vid sidan av. En annan sak, någon som vet hur man kan få tillbaka sitt acc? jag har totalt glömt bort passet och mailen accet ligger på finns inte längre. Finns det något man kan skicka in för bevis? för det var väl ingen cd-key för GW om jag minns rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Lite tråkigt att man blivit så inkörd i wow, minns de glada dagarna man lirade GW, härliga tider. Hur är spelet nuförtiden? har ingen koll alls knappt på spelvärlden längre, tråkigt men vill man hänga med i wow ordentligt känns det som om man inte riktigt hinner nöta något mer vid sidan av. En annan sak, någon som vet hur man kan få tillbaka sitt acc? jag har totalt glömt bort passet och mailen accet ligger på finns inte längre. Finns det något man kan skicka in för bevis? för det var väl ingen cd-key för GW om jag minns rätt? Började lira i mitten av veckan igen och jag gillar det. Det är dock knappt några spelare på de europeiska servrarna så det är nästan ett krav att man spelar på de amerikanska. Jo, det följde med en Cd-key på ett plastkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Började lira i mitten av veckan igen och jag gillar det. Det är dock knappt några spelare på de europeiska servrarna så det är nästan ett krav att man spelar på de amerikanska. Jo, det följde med en Cd-key på ett plastkort. Ah ok tackar, får se till och leta upp det då . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Många som fortfarande lirar rätt aktivt här? Kanske vanquisha eller HM'a nått/några mission nån dag om ni har lust? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Drog fram mina GW skivor nyss! Sitter och installerar! Fast jag tror jag kommer sluta spela efter ett par timmar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 För ungefär ett halvår sedan så råkade jag radera min level 20 ranger. Kan man få tillbaka den på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Nej det går inte, om du inte på nått sätt lyckas övertala arena-net om det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts