Stoffe Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Vostrak Mrozik( ) på min warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Daiyu Hayabusa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ska nog beställa det inom dom kommande dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Min nya character E/R tillsammans med min pet Cheat http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/w3cwweva1q.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/fgtopt20ys.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Jag nickar Ethran Firebird för dom som vill adda Är lvl 7 W/Mo Tror jag har blivit förälskad i GW igen Måste bara hitta nästa main quest nu å.. Redigerad 18 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Jag nickar Ethran Firebird för dom som vill adda Är lvl 7 W/Mo Tror jag har blivit förälskad i GW igen Måste bara hitta nästa main quest nu å.. Jag hjälper gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Som sagt, vill någon hjälpa mig eller bara lira med mig så får ni gärna skriva här eller skicka ett PM, skit tråkigt o lira ensam lirar inte heller så mycket men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Som sagt, vill någon hjälpa mig eller bara lira med mig så får ni gärna skriva här eller skicka ett PM, skit tråkigt o lira ensam lirar inte heller så mycket men Har sagt flera gånger att jag gärna hjälper eller bara lirar med. Adda mig på Buddy å whisper om du ser att jag e online så kan vi lira Daiyu Hayabusa e nicket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Har sagt flera gånger att jag gärna hjälper eller bara lirar med. Adda mig på Buddy å whisper om du ser att jag e online så kan vi lira Daiyu Hayabusa e nicket. Okey ska se när jag finner tid och ork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Jag kanske installerar GW på våran gamla dator lite senare. Jag updatar nu. Hinner nog inte spela ikväll. Kanske imorn. Adda mig förresten; Maester Soga lvl 20 E/R. Redigerad 20 januari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag kanske installerar GW på våran gamla dator lite senare. Jag updatar nu. Hinner nog inte spela ikväll. Kanske imorn. Adda mig förresten; Maester Soga lvl 20 E/W (tror jag. kommer inte ihåg riktigt ) Elementalist/ranger var du ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Elementalist/ranger var du ju Fixat. Det blir inget lirande idag. Kanske imorn, men bara kanske. Sitter ju vid gamla datorn, den är inte så kul att spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Sjukt störande när Hall of Heroes är buggat. Verkar bara vara i Europe för det funkar perfekt i Taiwan och Amerika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag börjar sakta men säkert inse vad Wu Zi Mu älskar så mycket med att springa omkring och utforska nya ställen i GW. På en del ställen är ju omgivningen helt underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 "Cant touch this" "Put ya' hands up for detroit" Daiyu goes Crazy frog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Lol, Snygga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Extreme Makeover Vad tror ni? Wastade jag 15k i onödan? Redigerad 21 januari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Extreme Makeover Vad tror ni? Wastade jag 15k i onödan? Njae, vitt är snyggare än rött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Extreme Makeover Vad tror ni? Wastade jag 15k i onödan? Kände likadant när jag köpte nya armors för...mycket pengar, tror det var 15k oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Kände likadant när jag köpte nya armors för...mycket pengar, tror det var 15k oxo Är du 20? eller kommit till 15k armor arean? Wu zi mu snygg armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts