Adriian Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Klart man kommer dit efter ett par uppdrag, men det är itne vilka uppdrag som hellst och det tar en satans tid . Sitter och räknar ut vad den nya armorn kommer kosta totalt, skrämmande priser xD. Hur mycket pengar har du ungefär då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Hur mycket pengar har du ungefär då? Just nu har jag köpthalva armorn, och det har hittils kostat mig: 13.673:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Just nu har jag köpthalva armorn, och det har hittils kostat mig: 13.673:- Okej. Ganska dyr då. Man får mer pengar senare i spelet hoppas jag. Jag har hittils skrapat ihop typ 5000 sammanlagt och jag är lvl 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Oj du e 17 , Jag är 18 , Orkar inte att spela nu för tiden. (Skit dator + Hård prao) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Okej. Ganska dyr då. Man får mer pengar senare i spelet hoppas jag. Jag har hittils skrapat ihop typ 5000 sammanlagt och jag är lvl 17. Mjo visst får man mer pengar men sakerna blir dyrare också, tar ju ett tag att samla ihop pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Mjo visst får man mer pengar men sakerna blir dyrare också, tar ju ett tag att samla ihop pengarna Mm jag grindar mest fast på gamla ställen, Efter Shiver peacks ställets huvudstad (kommer ej ihåg namn) Idag ska jag spela . Knappt något att göra på praon.. Spelade spel där istellet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Blev precis level 18. Inte så långt kvar till 20 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kan någon lägga upp en typisk screen från spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Här har du en. ----------------------- Jag har ett problem. Jag köpte en Scroll (tror jag det heter) för 1k och när jag ska använda den på min robe så får jag bara ett rött streck över musen (ni vet nog vad jag menar). Vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Ser rätt bra ut, liknar Hero Online en aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Level 19. Har precis kommit till öknen. 3 missions till Droknar och 12000 exp till level 20! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hehe är lvl 20 blev det idag . Låter dig komma ikap syns imorn . (imorn.. Lördag.. söndag..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag spelar gärna med er, har precis fått råd med hela dyraste armorn ungefär, screens väntar inom kort . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag spelar gärna med er, har precis fått råd med hela dyraste armorn ungefär, screens väntar inom kort . Kommer säkerligen att bli level 20 idag! Bara jag hittar nån som kan springa mig till nått ökenmission. Förresten så har jag råd med en runner till Droknar, men alla som skulle springa migigår (dvs ca 3st) misslyckades. Jag ska försöka hitta nån bättre idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Spelar jag ordentligt med min N/me så kommer jag nog ta lvl 10 =) BTW idag så startade jag en W/mo, lvl 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Kommer säkerligen att bli level 20 idag! Bara jag hittar nån som kan springa mig till nått ökenmission. Förresten så har jag råd med en runner till Droknar, men alla som skulle springa migigår (dvs ca 3st) misslyckades. Jag ska försöka hitta nån bättre idag. Jo det tog mig en vecka typ att äntligen hitta någon som klarade det och det tog en jävla tid att klara det också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hehe är lvl 20 och har levlat klart , Men jag vill ha en till lvl 20 , Ska göra en Elementalist/necromancer Idag( NU ) kommer de bli bra tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Äntligen! Jag är level 20 och har kommit till Droknar's Forge! Jag har köpt en del av min 15k armor. Pyromancers Robes, Pyromancers Gloves och Pyromancers Shoes. Sen har jag också uppgraderat mina Gloves till Fire Magic +3, Health -75. Och min Robe med Health +10. Jag har dingat 20 ca 4 gånger. http://img299.imageshack.us/img299/5829/gw016di8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Och min Robe med Health +10. Samma här Rune of vitae (ngt sånt ) aja syns imorn God nat Edit: föresten hitta den här http://www.guildwarsguru.com/gallery/displ...um=3&pos=13 Elite skills och vart dom finns . Redigerad 12 november, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Här är jag med ny armorn som hittils kostat mig 20.063:- Och jag har bara färgat hjälmen änsålänge . http://img171.imageshack.us/img171/6657/gw003oj0.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts