spacepig Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hur många spelar Guildwars här inne och vad tycker ni om spelet !! Själv så tycker jag det är super bra !! Bästa RPG Online Spelet sen Diablo 2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Spelar ibland... Väldigt dåligt, men går att spela om man har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag har köpt det, ångrar att jag slösade 500kr på det. Spelat det typ en gång.. nej.. Jag håller mig till WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Spelar WoW atm. Funderar på att köra GW. Får se hur mycket det kostar nuförtiden dock. Kn vara kul att spela nångång ibkand kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Spelar också Guild Wars och jag älskar det spelet. btw.. Ni som spelar vad har ni för gubbar? Själv har jag en Elemantist/Ranger i Level 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Frågor: är de stort? minder större än Wow världen? va händer när man dör? är då något pvp inblandat eller är de bara pve? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Det jag undrar är: Är det som WoW-Servers eller är det som Diablo2 Servers? Hur blir det när man dör? tappar allt? Förlorar man exp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Är de stort? Beror på vad du menar med stort. Minder större än Wow världen? Vej ej. Har aldrig spelat WoW Vad händer när man dör? Du får -15% mindre i liv och energy.. Dör du igen får du -30%... -45%... och -60%. Detta försvinner då när du går in in i en närmaste stad. Eller om du dödar en gubbe får du +1% och en "special-gubbe" får du +2%. Svårt och förklara. Är då något pvp inblandat eller är de bara pve? Du får bestämma ibörjan vilken gubbe du ska ha. Är det som WoW-Servers eller är det som Diablo2 Servers? Som Diablo 2 servers. Hur blir det när man dör? tappar allt? Nope Förlorar man exp? Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Det va länge sedan ja spelade gw.Men nu instalerade ja det men ja kommer inte ihåg mitt acc name eller password.Någon som vet hur ja löser problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Får man välja Player versus player eller Player versus enviorment i början? låter mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har jag fattat rätt så är en PVP gubbe endast för pvp, alltså så kan du inte levla upp den i levels osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har köpt Guild Wars, men är så fucking less på det, det suger kuk, värdelöst köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Får man välja Player versus player eller Player versus enviorment i början? låter mysko. Nej! man kan spela pvp med sin pve gubbe. det tar bara ett tag att levla upp till dom roligaste pvp ställerna, så därför kan man göra en lvl 20 bara pvp gubbe. pvp går att köra så fort man kommit till Ashalon city (eller hur det stavs...) efter nerbränningen. nästan i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Är det som WoW-Servers eller är det som Diablo2 Servers? Som Diablo 2 servers. Usch då köper ajg det verkligen inte, slöseri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Beställde det i torsdags men det var slut i lager fick ja mail om sen så..får väll vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Guildwars är inte så dåligt när man har kommit längre fram i spelet ! typ när du har Köpt Drognars Armor så blir det kul !! då kan man ju börja spara till 15k armor !!! Detta är mina Gubbar!! en R/Mo lvl 20 en W/Mo lvl 20 en Mo/R lvl 14. Redigerad 17 januari, 2006 av spacepig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Fick spelet med posten igår, när jag fixat min dator kör jag igång edit: skulle ja kunna vara Necromancer/Ranger ??går det? Redigerad 17 januari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Usch då köper ajg det verkligen inte, slöseri. Hur är diablo 2 servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hur är diablo 2 servrar? Man skapar en server vid namn t ex Gabo och så kan man hitta Gabo i server listan, då loggar man in där helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Det va länge sedan ja spelade gw.Men nu instalerade ja det men ja kommer inte ihåg mitt acc name eller password.Någon som vet hur ja löser problemet? Någon som vet hur ja ska fixa det?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts