Jump to content

Nytt spel av mig - igen.

Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

Ja, som titeln lyder så har jag återigen skrivigt ett litet spel (Inte att förglömma så har min bror gjort musiken, och en vän ljudeffekter). Durado bestämde jag att det skulle heta (Jag tänkte på ordet El Dorado, men jag insåg att även efter att "El" togs bort så var det fortfarande lite likt ursprungsorden, därför bytte jag ut O:et mot ett U :mellow:)

Nu är det TYVÄRR så att min egen server inte riktigt orkar med storleken på .zip-filen, som är ungefär 35 Mb, så jag lade upp den på rapidshare istället. Det har än så länge fungerat utmärkt... Jag hoppades att det fortsätter att göra det.

Hursomhelst!... Länken till nedladdningen på rapidshare finns här, och för de nyfikna kan även en liten screenie synas här.

Dessutom kan jag tillägga att själva spelet går ut på något ack så simpelt som att skjuta de rosa konstiga sakerna, hålla sig undan från de röda sakerna, inte krocka med hinder och att få så mycket poäng som möjligt (som pinsamt nog inte sparas i en highscoretabell... Hehe...)

Kom gärna med synpunkter och vad ni tycker bör finnas med, och vad som inte bör finnas med. Då blir jag glad! :wub:

(Men jag gör antagligen inget åt det, såvida ni inte hittar en überbugg som förstör hela spelet, ty jag håller just nu på med ett helt annat spel och orkar inte sätta mig in i Durados kod igen :wub:)

Nåja. Mycket nöje på er! :wub:

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte bara säga att filerna på rapidshare väl inte går att ladda ner mer än 30 ggr elelr nått, sen måste man regga sig eller hur var det nu? :wub:

Det är mycket möjligt, men det är en så länge bara en tillfällig lösning. Skall försöka fixa den på servern. Huvudsaken är väl att man KAN ladda ned det, aight?

@Blues

Tackar. Känns fint att du tyker så :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor