Duckie Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hur rekryterar man Groove Street till sig när man ska göra uppdraget, Los Desperados?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Går fram till en snubbe och siktar på han. Sen när dom snackar lite så står det vilka knappar du ska trycka på. Tänk på att inte sikta på han med vapen utan bara händerna. Sen är det klart. Redigerad 6 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 För första gången under min tid på GTASajten kommer det från MIG: SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Höger musknapp, Sikta mot honom till det är en grönpil ovanför gubben, Tryck på G (elr H, Jag kommer inte ihåg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Höger musknapp, Sikta mot honom till det är en grönpil ovanför gubben, Tryck på G (elr H, Jag kommer inte ihåg) Båda funkar. Minns när jag lirade det uppdraget första gången på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Båda funkar. Minns när jag lirade det uppdraget första gången på PS2. Det var kul, Men jag klarade det inte förräns på femte gången typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 De är ju Spelet roligaste Uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts