oldsmobile Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Någon som kollar började precis. Den e jätte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag kollar på den. Den e jätte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag kollar inte på den. Den é inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 "Babe" blev slaktad dagen efter bio premiären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 "Babe" blev slaktad dagen efter bio premiären. Va! :'( :'( Han som e så sött. :'( i sonnafall R.I.P babe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Va! :'( :'( Han som e så sött. :'( i sonnafall R.I.P babe Hm.. Har för mig att jag har läst någonstans att filmteamet använde över 50 olika smågrisar i rollen som Babe eftersom kultingar växer så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Jag kollade inte på den. Usch. Redigerad 6 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Har Babe 2 på vhs. Den är ägig. Bättre än första filmen. Eller, ja, roligare. Ettan är ju så jävla sorglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Aha, ska man passa på att spamma? M'key.. asgfasdgas!!!! Seriöst, varför fan göra en tråd om en film? Ah, nu börjar Sjunde Himlen på femman. Jag kolar! http://xbase.10gb.ru/smiles/candy.gif Om du nu ska göra det - gör det som Arman - med stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Seriöst, varför fan göra en tråd om en film? För att det här bland annat är ett filmforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Babe var roligt när man var 6 år. Nu så äter jag grisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 För att det här bland annat är ett filmforum. Okej att man gör en tråd där det står när det är, var det är och vad det är. Ta arman som exempel. Men här skrev trådskaparen 'Jag kollar på Babe den är e' bra!' Skittråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Okej att man gör en tråd där det står när det är, var det är och vad det är. Ta arman som exempel. Men här skrev trådskaparen 'Jag kollar på Babe den är e' bra!' Skittråd. Babe är säkert jättegod (Me so evil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Babe är säkert jättegod (Me so evil) You soooo boring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 You soooo boring... Du är hum i duvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts