Tweak Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Nu är det så att jag har spelat GTA 3 den senaste veckan, och har klarat mig fram till den tredje ön, Shoreside Vale. När jag tänkte lira lite i morse så upptäckte jag att mitt savegame är helt borta, jag vet inte var det har tagit vägen. Är det någon som har ett savegame ungefär när man kommer till tredje ön? Lite tidigare går också bra, men helst inte efter. Tilläggas bör kanske att jag inte har skaffat det på ett helt lagligt sätt. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tror att denna är strax innan man kommer till Shoreside Vale.GTA3sf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Skulle du kunna förklara hur jga lägger in det i spelet också? Var ska jag lägga den liksom? Tack så jättemycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Skulle du kunna förklara hur jga lägger in det i spelet också? Var ska jag lägga den liksom? Tack så jättemycket! Mina Dokument\GTA3 User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts