kattälskaren Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 När jag trycker på en knapp på tagentbordet så händer inget, allt är ikopplat och så, nån som vet vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 När jag trycker på en knapp på tagentbordet så händer inget, allt är ikopplat och så, nån som vet vad jag ska göra? Starta om datorn? hurfan skrev du det här medelandet föresten om tangentbordet inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Starta om datorn? hurfan skrev du det här medelandet föresten om tangentbordet inte funkar? Finsk hårdrock äger ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Starta om datorn? hurfan skrev du det här medelandet föresten om tangentbordet inte funkar? On screen tagentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Mitt slutade funka ibland, kolla batterierna om du har sladdlöst .. Det var det problemet för mig förr, fast jag trodde det var datorn som hakade upp sig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Det kanske är skit under knapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts