RavenE Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Nån som vet vart man kan ladda hem ljuden ifrån Worms spelen? T.ex: "vänta bara", "här kommer hjälpen" och alla dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Nån som vet vart man kan ladda hem ljuden ifrån Worms spelen? T.ex: "vänta bara", "här kommer hjälpen" och alla dem.. Ehum dem finns ju i mappen skitenkelt, eller har du inte spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ehum dem finns ju i mappen skitenkelt, eller har du inte spelen? Nope, jag har inte spelen...om jag hade haft dem så skulle det ju ha varit enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Har alla dessa ljud på datorn då jag har Worms. Om du är snäll kanske jag kan göra en komprimerad mapp och skicka skiten till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Har alla dessa ljud på datorn då jag har Worms. Om du är snäll kanske jag kan göra en komprimerad mapp och skicka skiten till dig. *går ner på knä och gör djupa bugningar* Snälla! Jag beeer dig Räcker det? adda: RavenE0@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts