jerrko Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 OJ OJ OJ! MÅSTE skaffa det! fan vilken rolig nyhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Och det är ju ofta man får spelkänsla i en butik med ett massa muller, starka lampor, inget ljud pga av att man inte använder ordentliga hörlurar. Nä, testa den i ett mörkt rum i sängen eller annat, det klår fan det mesta. Testa att köra det I ett mörkt rum med en stor TV samt några jävligt bra högtalare. Det klår det mästa. Redigerad 11 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Testa att köra det I ett mörkt rum med en stor TV samt några jävligt bra högtalare. Det klår det mästa. Hähä, vår käre Cyprez har så rätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jaha...ser ut som jag får väl göra nåt åt min GTA samling. GTA Sa har jag, köper VC igen på fredag och kan samtidigt skaffa GTA 3 skit billigt och kanske, sen så kan jag väl köpa detta om typ 6 månader. Gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Var kan man hitta mer info om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 *Sjunger* "Oh, say can you see, by the dawn's early...." Kom igen nu, allihopa! Himla go'a nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hähä, vår käre Cyprez har så rätt så Jag vet rättare sagt vad riktiga GTA-spelare vill ha. BOH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Testa att köra det I ett mörkt rum med en stor TV samt några jävligt bra högtalare. Det klår det mästa. Det är ju som sagt inte det som är meningen heller, meningen med PSP är att man kan spela spel med bra grafik vart man än är, och visst när jag är hemma så spelar jag ju såklart på min stora tv med mina grymma högtalare. Men det är ju som sagt att den är bärbar som är saken här. Sen tror jag inte du har testat PSP nog mycket för att kunna avgöra om det är något för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Äntligen ett GTA till PS2!! Känns som om det blir en kul tid här i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det är ju som sagt inte det som är meningen heller, meningen med PSP är att man kan spela spel med bra grafik vart man än är, och visst när jag är hemma så spelar jag ju såklart på min stora tv med mina grymma högtalare. Men det är ju som sagt att den är bärbar som är saken här. Sen tror jag inte du har testat PSP nog mycket för att kunna avgöra om det är något för dig. Men jag ska ha kännsla om jag spelat GTA-spel. Inget missbruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Men jag ska ha kännsla om jag spelat GTA-spel. Inget missbruk. Eh? Jaja, vi tycks ha lite skilda tankar om spel, och jag gillar både stationärt och bärbart, men för att slippa ta med en stationär konsol när man åker bort m.m. så är ju en PSP den ultimata prylen, och då snackar jag ju inte bara om ett spel, för man köper inte en konsol för bara ett spel, då har man nog för mycket pengar. Jag gillar min PSP för att dne förgyller mina timmar på bussen som annars hade varit rätt så tråkiga med film och spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Släpps enligt webhallen den 28:e april och kommer att kosta 299 kr... http://www.webhallen.com/prod.php?id=53560 ska fan boka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Släpps enligt webhallen den 28:e april och kommer att kosta 299 kr... http://www.webhallen.com/prod.php?id=53560 ska fan boka den Det var inte så farligt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Näe, verkar bli billigt. CDON säljer för 289 kr. Men boka inte än, CDON kommer med ett unikt erbjudande till GTAsajtens medlemmar. Vet inte vad det är än, men något bra är det säkert (fri frakt?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Näe, verkar bli billigt. CDON säljer för 289 kr. Men boka inte än, CDON kommer med ett unikt erbjudande till GTAsajtens medlemmar. Vet inte vad det är än, men något bra är det säkert (fri frakt?) Det blir väl säkert bar för mods och sånt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Om det bara var för mods så skulle han väll inte säga att ett unikt erbjudande till GTAsajtens medlemmar. Lcs är inte så jätte kul. det var faktiskt en besvikelse (dumma sony att lura på min en psp) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Låter jävligt najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Släpps enligt webhallen den 28:e april och kommer att kosta 299 kr... http://www.webhallen.com/prod.php?id=53560 ska fan boka den Underbart. Ska köpa samma dag den släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Okej nu slipper man köpa Psp bara för att införskaffa detta spel Äntligen en bra nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Älska detta!! Fan va bra!!! LC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts