Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag vill komma tillbaka till LC, gärna i samband med nytt spel. Men då kan du ju spela om GTA3 när GTA:LCS släpps så får du komma tillbaka dit i samband med ett nytt spel, + du sparar dina pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Men då kan du ju spela om GTA3 när GTA:LCS släpps så får du komma tillbaka dit i samband med ett nytt spel, + du sparar dina pengar GTA3 är inget nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 GTA3 är inget nytt spel. Näh, Men du spelar det när ett nytt spel släpps, Alltså i samband med ett nytt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Näh, Men du spelar det när ett nytt spel släpps, Alltså i samband med ett nytt spel Jag förstod precis vad du menade. Men du förstår nog inte vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har just sålt mitt PS2 shite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Näh, Men du spelar det när ett nytt spel släpps, Alltså i samband med ett nytt spel Han ville inte komma tillbaks till Liberty City genom ett SAMBAND med ett nytt spel utan ett nytt spel helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jippi, ett nytt buggigt spel med samma uppdrag om igen. Tänker inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det som är bra för Rockstar är ju att GTA LCS inte bygger på samma grafikmotor som förut, utan den här motorn har Rockstar fixat själva, så nu kommer hela vinsten gå i deras fick och inte till EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det som är bra för Rockstar är ju att GTA LCS inte bygger på samma grafikmotor som förut, utan den här motorn har Rockstar fixat själva, så nu kommer hela vinsten gå i deras fick och inte till EA. EA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Jippi, ett nytt buggigt spel med samma uppdrag om igen. Tänker inte köpa det. Samma uppdrag?...Ja, om man redan har det till PSP... Redigerad 7 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Undrar om man kommer kunna lira 2Player till PS2 versionen? Hoppas! Splitscreen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 EA? Ja, Electronic Arts, det är av dom R har "lånat" grafikmotorn som sitter i GTA3 till San Andreas, den heter renderware. Men till GTA LCS så har Rockstar äntligen gjort enegen motor och det är ju bra så slipper dom betala pengar till EA för att få använda renderware i spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) --- Redigerad 7 februari, 2019 av Ballena abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jäklar vad kul! Då kanske man blir sugen att damma av PS2:an och börja spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Kan bara säga en grej om detta. GULD! Har inte lirat ut GTA III förut. Får ta och göra det nu fan. Fast är det inte bättre om spelet kommer till PS3 istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Fast är det inte bättre om spelet kommer till PS3 istället? Nej, bättre att detta kommer till PS2 och nästa "nya" GTA kommer till PS3. Då får vi ju njuta av 2 spel på rätt kort tid kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Kan bara säga en grej om detta. GULD! Har inte lirat ut GTA III förut. Får ta och göra det nu fan. Fast är det inte bättre om spelet kommer till PS3 istället? Nej, det är bara bra att det kommer till PS2. LCS skulle inte på långa vägar kunna använda kraften i PS3. Om det nu skulle komma till PS3 så hade Rockstar fått lov att göra om hela grafikmotorn och bygga ut spelet rejält för att det skulle kunna klassas som next-gen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Då är det (förhoppningsvis) bara en tidsfråga innan det kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag har pröv spelade psp I en butik. En mardröm. Som jag trodde var det ingen spel känsla alls. Tur att det nu kommer till ps2! Men en sak undrar jag... Det bör väll vara förbättrat? Tycker det ser lite sunkigt ut.. men fyfan! LIBERTY CITY! Gamla tider... (:!!! Undrar vad det finns för gäng I det. Hoppas mäst på att allt spawnande inte är lika mycket på bilar och mäniskor. Och att inte heller döda människor spawnas lika fort som I SA & VC. Det tog längere tid I GTA3 för dom att spawnas. Hoppas också att man kommer kunna skjuta av armar och ben av människor som I GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag har pröv spelade psp I en butik. En mardröm. Som jag trodde var det ingen spel känsla alls. Tur att det nu kommer till ps2! Men en sak undrar jag... Det bör väll vara förbättrat? Tycker det ser lite sunkigt ut.. men fyfan! LIBERTY CITY! Gamla tider... Undrar vad det finns för gäng I det. Hoppas mäst på att allt spawnande inte är lika mycket på bilar och mäniskor. Och att inte heller döda människor spawnas lika fort som I SA & VC. Det tog längere tid I GTA3 för dom att spawnas. Hoppas också att man kommer kunna skjuta av armar och ben av människor som I GTA3. Och det är ju ofta man får spelkänsla i en butik med ett massa muller, starka lampor, inget ljud pga av att man inte använder ordentliga hörlurar. Nä, testa den i ett mörkt rum i sängen eller annat, det klår fan det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts