Frostic Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Japp, vi kommer få uppleva spelet på PS2 med. Hoppas det kommer till Xbox 360 eller Xbox med, för jag har ingen PS2a och tänker då inte skaffa det för ett spel. Samtidigt så utannonserade dom ett GTA spel till PSP som ska komma senare under året. Nu försvann ju i princip enda anledningen att skaffa en PSP. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=6031 Och dom gör ju det eftersom dom har haft det lite dåligt med pengar också och att ett GTA spel till PS2 säljer vet vi, och att det säljert till Xbox/Xbox 360 vet vi med, så det är ju komma dit med. Redigerad 6 januari, 2006 av Frostic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Japp, vi kommer få uppleva spelet på PS2 med. Hoppas det kommer till Xbox 360 eller Xbox med, för jag har ingen PS2a och tänker då inte skaffa det för ett spel. Samtidigt så utannonserade dom ett GTA spel till PSP som ska komma senare under året. Nu försvann ju i princip enda anledningen att skaffa en PSP. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=6031 JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Japp, vi kommer få uppleva spelet på PS2 med. Hoppas det kommer till Xbox 360 eller Xbox med, för jag har ingen PS2a och tänker då inte skaffa det för ett spel. Samtidigt så utannonserade dom ett GTA spel till PSP som ska komma senare under året. Nu försvann ju i princip enda anledningen att skaffa en PSP. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=6031 Doh' Du hann före mig, hade precis tänkt posta denna underbara nyhet när jag såg att du redan postat den. Ontopic: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......Fan vad skönt, *längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 "Åh vilket lyckat party. Buffé!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Då betyder det kanske då att det även kommer på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) ÄNTLIGEN!!! JAAAAA! ;) GJ!! WIIIE! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! April 2006 här kommer jag! Redigerad 6 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Fan va tur att Sony finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 YYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS! fast kommer aldrig äga SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hmm så ni är förvånade?! det misstänkte jag redan när jag fick reda på att det "bara" skulle komma till PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hmm så ni är förvånade?! det misstänkte jag redan när jag fick reda på att det "bara" skulle komma till PSP. Förvånade? Glada kallar jag det! Misstänkte det jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Förvånade? Glada kallar jag det! Misstänkte det jag också. Mmm så mycket cash att käna, fasst jag kommer nog inte skaffa det, känns som SA blev herren på täppan, finns inget mer att göra än att hoppa ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Alltså det är väl lite konstigt att släppa ett sämre spel till PS2 när San andreas redan finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Alltså det är väl lite konstigt att släppa ett sämre spel till PS2 när San andreas redan finns. "men dagarna som exklusivt PSP-spel är räknande då en PS2-konvertering är under utveckling" mycket att fixa om det ska bli bättre än SA edit: fasst man kanske slipper popup-grafiken Redigerad 6 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Alltså det är väl lite konstigt att släppa ett sämre spel till PS2 när San andreas redan finns. Se det som en sorts expansion på GTA III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag struntar ifall det inte är bättre än San Andreas. Får jag chansen att få komma tillbaka till LC på PS2 så tar jag den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag struntar ifall det inte är bättre än San Andreas. Får jag chansen att få komma tillbaka till LC på PS2 så tar jag den! Om jag köper spelet blir det nog platinum-versionen. billig. fan ändå skillnaden är fodralet, och det skiter jag i. det kan fan få komma i ett CDfodral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 För min del blir det billigare att köpa orginal-versionen till PS2 än att köpa en PSP+spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag struntar ifall det inte är bättre än San Andreas. Får jag chansen att få komma tillbaka till LC på PS2 så tar jag den! Spela om GTA3 igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Spela om GTA3 igen då Jag vill komma tillbaka till LC, gärna i samband med nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts