Totte-70 Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hej När jag ska göra curier mission kan jag inte kasta paketen? Någon som vet? Jag spelar på PC. Tack på förhand Totte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Du tittar åt sidan med Q eller E sedan trycker du bara på vänster musknapp och du kastar paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Du tittar åt sidan med Q eller E sedan trycker du bara på vänster musknapp och du kastar paketet Eller Ctrl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Eller Ctrl. Eller R1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Eller R1? Vart sitter R1 på tangentbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Men åå de e ju till PS2 sniper snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Eller R1? Han skrev; "Jag spelar på PC". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Amen de var väl Sniper som iten läste allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninchen Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ska inte klandra han för de alla gör fel nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Var finns curier missons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Var finns curier missons? Det finns tre olika: Ett på cykel vid Robois Food Mart i Verona Beach, Ett på Motorcykel vid Hippy Shoper i Hashbury och ett på Vespa vid Burger Shot i övre LV.(kommer ej ihåg ställets namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det finns tre olika: Ett på cykel vid Robois Food Mart i Verona Beach Var hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Var hittade du den? Verona Beach. skulle uploada en bild men ingen är i rätt format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts