Gäst Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jo, jag har fått ett problem i DC++, Jag hittar absolut ingenting när jag söker på en hub, Har även frågat i chatten om nån har låten jag söker, Och det har dom men jag kan ändå inte hitta den, Vead kan felet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Gå till settings och ta Passive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Funkade, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Funkade, tackar! Det problemet hade jag med när jag använde DC++... Kände mig jättekorkad när jag kom på hur man skulle göra, för det verkade som om alla andra redan visste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Fast passive-mode är inte att föredra. Går miste om en stor del av utbudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hur får man det att funka i active? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Hur får man det att funka i active? Öppnar portarna som active är inställd på. Redigerad 6 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hur får man det att funka i active? Det finns massor av guider till hur man gör det där om du googlar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts