KalleR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Finns ute nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Prison.Break.S01E20.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS mums! Får tanka på laptopen, min stationära fick kortslutning eler nåt igår :/ woops s01e20 ska det vara Redigerad 2 maj, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Prison.Break.S02E10.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Redigerad 2 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Han uppmanade ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag såg avsnitt ett och 2 sen missade jag resten. De skall börja sända om från del 1 igen nu snart. Vet någon när? Vill inte missa det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Prison.Break.S02E10.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS mums! Får tanka på laptopen, min stationära fick kortslutning eler nåt igår :/ Säsong 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Säsong 2? Det är felaktigt. Det är fortfarande säsong 1, avsnitt 20. Vad heter låten som går när några har flashbacks i sina celler(avsnitt 20). Vilket jävla sätt att avsluta avsnitt 20 på... kommer nästa avsnitt nästa vecka eller är det uppehåll igen? Eller vänta.. nu var jag lite snabb med att läsa.. Redigerad 2 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Prison.Break.S02E10.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS mums! Får tanka på laptopen, min stationära fick kortslutning eler nåt igår :/ Fick jag varning för mitt i Rosenström-tråden ska Mikolan banne mig ha en varning här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Fick jag varning för mitt i Rosenström-tråden ska Mikolan banne mig ha en varning här. Eh? det är inte warez på långa vägar, är ju liksom som att säga att "Prison Break 20 finns ute i HR med 5.1 ljud nu." Länkar eler talar inte om vart man kan ladda ner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Eh? det är inte warez på långa vägar, är ju liksom som att säga att "Prison Break 20 finns ute i HR med 5.1 ljud nu." Länkar eler talar inte om vart man kan ladda ner.... Ääh. Beror på. Som StellHell skulle sagt om jag hade skrivit det, "men det berättar ju för folk att den finns ute och då kan man söka på releasenamnet, så det är uppmaning, blabla". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vill bara säga att det är ganska riskabelt att nämna nya prison braek svnitt från usa här då modsen tydligen fått för sig att man bryter mot warezreglerna när man säger att det finns ett nytt pb-avsnitt ute.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) 21 ut sen klockan 3 =P HR + 5.1 finns ute nu också Fna vad spännande avsnitt vill spola frma o se slutet hela tiden magen spänner sig o skit. Redigerad 9 maj, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Har sett 21 nu. Major spoilers, mind you: Sorgligt att gamlingen och den där advokatsnubben kolade och att tjockisen åkte fast. Dock skönt att de äntligen är över muren. Nu är det spännande som faaan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Såg 21 nu. fasen vad bra det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Har sett 21 nu. Major spoilers, mind you: Sorgligt att gamlingen och den där advokatsnubben kolade och att tjockisen åkte fast. Dock skönt att de äntligen är över muren. Nu är det spännande som faaan. Håller med dig. Det är riktigt spännande nu! Edit: I slutet satt jag och bet på naglarna! Redigerad 10 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Fett grymt avsnitt 21 var... väntan på 22 kommer bli ännu olidligare än väntan på 21. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Avsnitt 21 var grymt! Spänningen i slutet gjorde att jag var tvungen hoppa i soffan. Det gick bara inte att sitta stilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Det gick bara inte att sitta stilla. Haha, håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Bara en vecka kvar tills man får se 22:an Orkar inte vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Bara en vecka kvar tills man får se 22:an Orkar inte vänta. Samma här!. Jag längtar!!! jag kan inte sluta tänka på vad som ska hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts