KalleR Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Det enda jag vet om prisån brejk är att tibäg är eklik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Han å hans utochinvända ficka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 18 var fan bästa avsnittet hittils, så jävla skönt när vakten fick kicken fyfan vad bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Mikolan: håller med! asgutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Fis prison break, allt har börjat krångla nu när alla avsnitt aldrig kommer och 19 kommer före 17 och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Fis prison break, allt har börjat krångla nu när alla avsnitt aldrig kommer och 19 kommer före 17 och allt Vadå aldrig kommer? 18 kom ju idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Någon annan som sett både 18 och 19? Fy helvete säger jag bara, hände mycket i 19, man fick ju typ reda på hela grejen, och att Nick är inblandad också. Sen slutet, undrar verkligen vad som kommer hända nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Har inte sett hela E19 än, men jag måste bara utbrista i ett lyckotjut; PEEETEEER FOOKIN STOOORMAAAREEE!!! JAAA! HAHAHA! HAN ÄR TILLBAKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Har någon annan märkt att Lincolns huvud är skit stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Har någon annan märkt att Lincolns huvud är skit stort. Jag tycker hela Lincoln är en jävla bjässe. En sådan där typ vill man inte hamna i klorna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 AA, det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 SPOIHLAH Jag tänker nog Michael har ett ess i bakfickan, för att få den där lillgrabben sno ett par nycklar så kunde han lillen skvallra till Belick att FI-gruppen har gjort ett hål för att fly i vakternas rastrum (det hålet har de ju ingen användning för nu eftersom det sitter ett stort rör i vägen) och lillen får förhoppningsvis byta cell och han kan sno nycklarna till sjukan åt Michael. SPOIHLAH Det är min teori iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 När kommer 20 ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nästa vecka tror jag eftersom 19 kommer ut idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag ser inte på Prison Break, men det var en kompis till mig som berättade lite för mig idag. Han berättade om någon med en tatuering som samtidigt var en karta som gick att se om man fokuserade sig. Finns det en bild på den? Jag får nämligen inte ihop det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag ser inte på Prison Break, men det var en kompis till mig som berättade lite för mig idag. Han berättade om någon med en tatuering som samtidigt var en karta som gick att se om man fokuserade sig. Finns det en bild på den? Jag får nämligen inte ihop det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 http://img.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/051...4__prison_l.jpg Stilig tatuering. Men någon karta ser jag då rakt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Här: (Det ska se ut så här med ltie fantasi tydligen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Här: (Det ska se ut så här med ltie fantasi tydligen ) Ehm okej, att jag inte såg det. Spektakulärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 När kommer avsnitt 20 ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts