Merkky Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Nytt avsnitt idag, någon som har sett? =) Tänkte se imårse innan jag for till skolan, men jag försov mig och hann inte. Blir att tanka när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Nytt avsnitt idag, någon som har sett? =) Ska se det om 10 min. Återkommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 klart som korvspad att man sett avsnittet. Dock tycker jag det börjar hända en massa konstiga saker hela tiden. Är det någon som vet vem som har det sista kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Är det någon som vet vem som har det sista kortet? Är det inte Generalen som har det, eller dom kanske redan har tagit det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Michael är sjuk . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Michael är sjuk . Japp, men han kommer att förklara hur de ska göra och hur de ska få det sisa kortet för att han sedan i en dramatisk opperation överlever. RIP Bellic, han heter så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 (redigerad) Japp, men han kommer att förklara hur de ska göra och hur de ska få det sisa kortet för att han sedan i en dramatisk opperation överlever. Ungefär så, ja. Väldigt förutsägbart. RIP Bellic, han heter så? Yes. " Officer Brad Bellick, I'm with The Bureau. " Redigerad 11 november, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Japp, men han kommer att förklara hur de ska göra och hur de ska få det sisa kortet för att han sedan i en dramatisk opperation överlever. Alltså, jag kommer att bli så jäkla arg om han inte dör. Han FÅR inte överleva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 (redigerad) s04e10 Tycker det händer en massa konstiga saker hela tiden nu. Kom igen, tydligt uppsatta minor på golvet? Skulle det vara det enda utvärtes skyddet? Man är ju bra dum i huvudet om man kliver på dem (bra där, Sucre). Sedan att det tydligen bara vara att öppna en lucka som fanns där för att stänga av skiten en stund är väl knappast heller så troligt, även om man nu har snackat med utvecklaren av det. Vem fan skulle sätta en avstängningsknapp där? Redigerad 11 november, 2008 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 (redigerad) Jag hade aldrig orkat följa med Prison Break när de två fösta säsongerna gick på TV, men min kompis hade tankat.. de båda och han ville att vi skulle se på det en kväll hemma hos honom. Nu hann vi bara se lite mer än halva första säsongen men vilken bra serie det var! Riktigt imponerad av storyn och skådespeleriet, älskade allt efter två avsnitt. Ska se om jag kan få tag på tredje säsongen, eller går den fortfarande på TV? Redigerad 11 november, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Jag hade aldrig orkat följa med Prison Break när de två fösta säsongerna gick på TV, men min kompis hade tankat.. de båda och han ville att vi skulle se på det en kväll hemma hos honom. Nu hann vi bara se lite mer än halva första säsongen men vilken bra serie det var! Riktigt imponerad av storyn och skådespeleriet, älskade allt efter två avsnitt. Ska se om jag kan få tag på tredje säsongen, eller går den fortfarande på TV? Den går på TV, fast 2-3 avsnitt har redan gått. Så du borde nog hämta dem till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 s04e10 Tycker det händer en massa konstiga saker hela tiden nu. Kom igen, tydligt uppsatta minor på golvet? Skulle det vara det enda utvärtes skyddet? Man är ju bra dum i huvudet om man kliver på dem (bra där, Sucre). Sedan att det tydligen bara vara att öppna en lucka som fanns där för att stänga av skiten en stund är väl knappast heller så troligt, även om man nu har snackat med utvecklaren av det. Vem fan skulle sätta en avstängningsknapp där? Var det inte några ljuddektektorer där inne vart scylla är? Hur fan ska de då borra genom väggen utan att bli hörda?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Var det inte några ljuddektektorer där inne vart scylla är? Hur fan ska de då borra genom väggen utan att bli hörda?? Undrar samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Michael hittar på något. Det gör han alltid. http://geekhazard.com/awesome.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Den går på TV, fast 2-3 avsnitt har redan gått. Så du borde nog hämta dem till datorn. säsong 3 går inte på tv nu? det är slut? dom är på säsong 4 nu oxå på teven..? avsnitt 4 eller 5 tror jag... aja, tyckte avsnittet va okej idag, men som vissa sa, så slarvar dom me detaljerna.. aja, de vänder hoppas vi på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Var det inte några ljuddektektorer där inne vart scylla är? Hur fan ska de då borra genom väggen utan att bli hörda?? Ja, det stämmer bra + någon typ av "viktalarm" på golvet över "2 pounds" eller vad det nu var. Min fråga gällde bara hur amatörmässigt och ogenomtänkt den utvärtes säkerheten var. Kändes liksom helt idiotisk. Hm, några konstiga runda pluppar på golvet, de ser ju inte misstänkta ut. Men det är lugnt, bara att öppna luckan på väggen och stänga av alamret. Smaart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Var det inte några ljuddektektorer där inne vart scylla är? Hur fan ska de då borra genom väggen utan att bli hörda?? Det där ligger ju under gården där också. Allting som andades skulle ju upptäckas. Det känns som att nån som ramlar i marken där uppe hade kunnat avfyra det också. Lite dumt igenomtänkt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Klev upp en timme tidigare, bara för att se avsnittet. Så spoilern är för e11 GAH vilket frustrerande slut! Den som byggde kammaren måste ha viljat att man skulle kunna bryta sig in, varför inte ha viktkänsligt golv även i glaskammaren där Scylla finns? I förra avsnittet kändes det omöjligt att ta sig in dit, nu känns det för lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Fett med najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Klev upp en timme tidigare, bara för att se avsnittet. Så spoilern är för e11 varför inte ha viktkänsligt golv även i glaskammaren där Scylla finns? Håller med, det var det första jag tänkte på när han plockat bort glaset . "Jaha, nu lär det börja tjuta eftersom golvet mest troligt är viktkänsligt ..", men nejdå. Fett med najs. Jodå, helt okej avsnitt hur som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts