kobbe Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Ny prison brek Tycker avsnittet var ganska bra men nu börjar jag verkligen bli less på att de hinner med allting i sista sekunden. Alltid samma dramatik och de hinenr alltisd klart . Undrar vad det ska bli av näsblodet? Det händer ju heller aldrig något med T-bag Det är ingen som vet hur många säsonger det blir? Lol, smilisar syns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Oh, tyckte avsnittet var bra! Men jag håller med Kobbe, det är väldigt mycket "Skynda, vi dom är i rummet bredvid och kan höra oss. Ånej, han kommer att öppna kassaskåpet. Skynda! Och så öppnar han och då är dom klar. -.-" Men hursomhelst. Bra avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Håller med ovanstående, just nu är det lite för mycket samma sak varje gång och lite för mycket "Jönssonligan" över det hela... Ändå inte dåligt, fortsatt bra klass på episoderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 (redigerad) Ny prison brek Det händer ju heller aldrig något med T-bag Inte? Jag tycker att det händer ganska mycket med honom? ..varför detta gnäll på att de hinner klart i sista sekunden? Det är ju ganska typiskt Prison Break? Även om man vet hur det slutar så "ska det vara så". Bra avsnitt, som vanligt. Redigerad 24 september, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Inte? Jag tycker att det händer ganska mycket med honom? Håller med, börjar dra ihop sig kring honom nu. ..varför detta gnäll på att de hinner klart i sista sekunden? Det är ju ganska typiskt Prison Break? Även om man vet hur det slutar så "ska det vara så". Men... det är ju bara så kliché. Dom kan väl få misslyckas någon gång också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 (redigerad) Men... det är ju bara så kliché. Dom kan väl få misslyckas någon gång också? Varför? Man vet ju ändå att _om_ de skulle misslyckas med något så kommer de på något vis ändå att lösa det/ta sig ur det . Till slut vet vi nog alla att de kommer fixa det , det roliga är ju att se hur . Redigerad 24 september, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Bortsett från att allt är för förutsägbart så älskar jag säsong fyra. Avsnitt fem var ännu en gång ett riktigt bra avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 (redigerad) Tycker säsongen vart bra än så länge, men just nu tycker jag Mahones historia är mest intressant att följa, kommer han få tag på sin sons mördare innan han kommer till dom? spännande . Och vad kommer hända med Gretchen Morgan? kommer hon ge sig efter fångarna eller The Company? Jag stör mig dock något otroligt på Kinesen, vet inte varför, bara gör det, tycker han har varit sjukt irriterande sen den första gång jag såg honom. Redigerad 24 september, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 (redigerad) Vet inte om någon håller med, men hela den här grejen med att ta in Sara igen kändes bara som att trovärdigheten sjönk ett par snäpp . Sen tycker jag dock att det hela blivit mer intressant igen, och jakten på Scylla (så stavas det ) känns ändå som lite mer rätt fram än vad det har varit förut a'la "två steg framåt, ett steg bak". Känns som att det finns ett bättre flyt, helt enkelt. EDIT: Hmmz, en codebox hade letat in sig istället för en spoiler.. Redigerad 25 september, 2008 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Ligger hemma sjuk och tänkte tanka nytt avsnitt, men det går inte att hitta. Checkar IMDB, Season 4, Episode 8: The Price Original Air Date—20 October 2008 Next US airings: Mon. Oct. 20 9:00 PM Fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Ligger hemma sjuk och tänkte tanka nytt avsnitt, men det går inte att hitta. Checkar IMDB, Season 4, Episode 8: The Price Original Air Date—20 October 2008 Next US airings: Mon. Oct. 20 9:00 PM Fox Helt jävla dumma i huvudet! Här kliver man upp 3h innan skolan för att kolla PB och så finns den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Helt jävla dumma i huvudet! Här kliver man upp 3h innan skolan för att kolla PB och så finns den inte Pain! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Här kliver man upp 3h innan skolan för att kolla PB och så finns den inte err... varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 err... varför? För att kolla på prison break? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 För att kolla på prison break? "Han gick upp för att kolla på Prison Break så tidigt för att se på Prison Break"? Fortfarande, Kobbe, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Det er ju koolt att se senaste avsnittet först!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 "Han gick upp för att kolla på Prison Break så tidigt för att se på Prison Break"? Fortfarande, Kobbe, varför? Varför frågar du? Han skrev kl. 09:46, det är väl inget speciellt med att kliva upp till dess för att se Prison Break? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Jag kliver upp för att hinna se prisonbreak innan skolan. För att det är Prison break . Nej men seriöst så brukar jag inte kliva upp så sent,inte heller det på helgerna. Tycker detta passar bra att se PB innan skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Jag kliver upp för att hinna se prisonbreak innan skolan. För att det är Prison break . Nej men seriöst så brukar jag inte kliva upp så sent,inte heller det på helgerna. Tycker detta passar bra att se PB innan skolan Jag gör också det, skönt att ha lite styrka innan skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Jag gör också det, skönt att ha lite styrka innan skolan. Styrka får man ju om man sover istället, idioter. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts