Tux Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Vill bara påminna er om att Prison Break börjar om 5 dagar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Vill bara påminna er om att Prison Break börjar om 5 dagar . Just ja, underbart! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 (redigerad) Vill bara påminna er om att Prison Break börjar om 5 dagar . Måste se de sista avsnitten igen innan dess tror jag, bara för att vara up to date så att säga. Redigerad 28 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 (redigerad) Sista avsnittet av Prison Break (Snabbversion) [youtube-old]950EUD1ITRc[/youtube-old] (Ignonera musiken som video-uppladdaren har lagt in) Redigerad 1 september, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Prison break imorgon!!!!! Jag börjar inte förrän kl 9:30 så förhoppningsvis hinner jag se det på morgonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 (redigerad) Svensk tid eller ? Isåfall borde episode 1 vara ute på någon pirat sida(gissar på att amerikanska börjat/börjar tidigare) Redigerad 1 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Svensk tid eller ? Isåfall borde episode 1 vara ute på någon pirat sida(gissar på att amerikanska börjat/börjar tidigare) Om jag minns rätt så visas Prison break i USA klockan 21:00 (Svensk tid). Och har vi tur så lägger väl någon upp episoderna under natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Svensk tid eller ? Isåfall borde episode 1 vara ute på någon pirat sida(gissar på att amerikanska börjat/börjar tidigare) Den kommer väl ut nån gång runt 4-5 inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Den kommer väl ut nån gång runt 4-5 inatt? det brukar va runt den tiden. så imorgon kommer de finnas ute! men jag kommer inte se de förrens de är ute me inbränd Swesub! tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 det brukar va runt den tiden. så imorgon kommer de finnas ute! men jag kommer inte se de förrens de är ute me inbränd Swesub! tror jag Usch för swesub!!! 12-åriga pojkar som sitter hemma och använder dålig grammatik och översätter meningar fel. Nej, lär dig engelska istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Usch för swesub!!! 12-åriga pojkar som sitter hemma och använder dålig grammatik och översätter meningar fel. Nej, lär dig engelska istället. haha, är faktiskt på mvg nivå i engelska, men jag tappar lätt focus om där e inte e text en vana bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 haha, är faktiskt på mvg nivå i engelska, men jag tappar lätt focus om där e inte e text en vana bara same here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Prison.Break.S04E01.HDTV.XviD-LOL Prison.Break.S04E02.HDTV.XviD-LOL *edit* Wow, just wow.. Känns dock som dom kanske har tagit i lite väl hårt nu i början. Men det är Prison Break helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 haha, är faktiskt på mvg nivå i engelska, men jag tappar lätt focus om där e inte e text en vana bara same here MVG i engelska är ganska lätt att få. Det bevisar egentligen ingenting. Om ni inte klarar av att se en tv-serie eller film utan swesub borde ni inte ha MVG i engelska. Prison.Break.S04E01.HDTV.XviD-LOL Prison.Break.S04E02.HDTV.XviD-LOL *edit* Wow, just wow.. Känns dock som dom kanske har tagit i lite väl hårt nu i början. Men det är Prison Break helt klart! Skönt! Då hinner jag se dom idag, förhoppningsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 MVG i engelska är ganska lätt att få. Det bevisar egentligen ingenting. Om ni inte klarar av att se en tv-serie eller film utan swesub borde ni inte ha MVG i engelska. När skrev jag " JaG KAN INTE TITTA PÅ PRISON BRAEK UTAN TEXT :'( " ? Qouta det är du snäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 (redigerad) Har kollat klart avsnitt ett och precis börjat kolla på avsnitt två. Riktigt spännande! Redigerad 2 september, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 haha, är faktiskt på mvg nivå i engelska, men jag tappar lätt focus om där e inte e text en vana bara same here När skrev jag " JaG KAN INTE TITTA PÅ PRISON BRAEK UTAN TEXT :'( " ? Qouta det är du snäll! Men omfg! Du qoutade för fan DizzY som skrev att han lätt tappar fokus och därför inte kan titta på det utan swesubs. Du qoutade med frasen "Same here". Då är det klart som fan att du har samma jävla svårighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Men omfg! Du qoutade för fan DizzY som skrev att han lätt tappar fokus och därför inte kan titta på det utan swesubs. Du qoutade med frasen "Same here". Då är det klart som fan att du har samma jävla svårighet? Jag tappar lätt fokus men jag klarar av att titta, inte så att jag inte förstår något de säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Jag tappar lätt fokus men jag klarar av att titta, inte så att jag inte förstår något de säger. En artonåring med MVG i engelska borde inte ha problem med att följa med i ett PB-avsnitt. MVG i engelska säger inte så mycket, men nog borde du klara av det om du klarar av att fixa det betyget. Nu ska jag kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Men omfg! Du qoutade för fan DizzY som skrev att han lätt tappar fokus och därför inte kan titta på det utan swesubs. Du qoutade med frasen "Same here". Då är det klart som fan att du har samma jävla svårighet? men hallå? jag har inte skrivit att jag INTE kan kolla utan text? sa faktiskt att jag föredrar de för jag tappar focus lättare?! ska faktiskt se avsnitten nu snart, utan text.. och MVG i engelska har ja aldrig varit me om som ngt superlätt att få ?! då vet ja inte va de är för skola ni går på..? alltså att ja kollar på pb eller ngt annat me swesub är inte för mina kunskaper i engelska utan mina egenskaper i focusering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts