Marquis Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ni har ju fel hela bunten.. Grejen är den att Sucre sa att han kunde fixa patrullbilarna som kör omkring under nätterna, och det han gjorde var att skära av någon sladd på alla bilar (man fick bara se det på en, men man såg att han gick vidare till de andra också), så att de skulle vara ur spel. Sedan blev han påkommen med sitt falska namn som han använt för att få jobbet på Sona (kommer inte ihåg vilket, men han har snott någon annans identitet), och när de skulle betala honom märkte de att hans identitet var efterlyst och därför tog dem in honom. Så har jag fattat det iallafall, och om man får spå framtiden: Kanske åker Sucre in i Sona istället? Vore lite lame, men om han inte kan övertyga dem om sin oskuld har de ju ett fängelse rätt nära att sätta honom på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ni har ju fel hela bunten.. och när de skulle betala honom märkte de att hans identitet var efterlyst och därför tog dem in honom. Ah, så långt förstod jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Gaah jag dööör. Fan vad spännande. Att alla ens ska klättra upp för stegen på 30 sek verkar som en omöjlighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Gaah jag dööör. Fan vad spännande. Att alla ens ska klättra upp för stegen på 30 sek verkar som en omöjlighet! Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Gaah jag dööör. Fan vad spännande. Att alla ens ska klättra upp för stegen på 30 sek verkar som en omöjlighet! Japp, kan hålla med dig där. Att de kommer utanför stängslet på under en halvtimme med den farten skulle förvåna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Huvaligen. Längtar verkligen till tisdag nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Japp, kan hålla med dig där. Att de kommer utanför stängslet på under en halvtimme med den farten skulle förvåna.. Halvtimme? Halvminut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Halvtimme? Halvminut? Precis. Om de kommer ut under en halvtimme i den farten blir jag imponerad, men det är ju "en halvminut" som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Hehe, det sämsta var ju i alla fall "Ljuset slocknar -> stänger luckan -> kollar på Scofield -> 'Du har 30 sekunder'" Svårt att bara löpa direkt, liksom. Hade varit en minst lika bra cliffhanger om de bröt precis när Lechero klättrar upp genom hålet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Hehe, det sämsta var ju i alla fall " Ljuset slocknar -> stänger luckan -> kollar på Scofield -> ' Du har 30 sekunder '" Hah, sant. Bara där missade dom ju ~2-4 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Hehe, det sämsta var ju i alla fall "Ljuset slocknar -> stänger luckan -> kollar på Scofield -> 'Du har 30 sekunder'" Svårt att bara löpa direkt, liksom. Hade varit en minst lika bra cliffhanger om de bröt precis när Lechero klättrar upp genom hålet.. Håller med, det var riktigt sämst! Om jag hade varit Scofield hade jag skrikit "Varför tittar du på mig för? Spring din jävla idiot!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Haha, sant. Helt sjukt hur mycket dom förlorade, men men, det är Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Det ska ju vara spännande. Kom ihåg att ta tiden på detta avsnittet. Kommer garanterat gå över tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Se där ja, det var så han hade planerat. Well, de kom ju iväg alla fall. Efter lite plaskande i vatten. Hur ska det gå med Whistler nu då ? Redigerad 12 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Fyfan va spännande! Dock är jag besviken på biljakten, det kändes nämligen lite fattigt. Aja, annars skitbra avsnitt! Lite oväntat att Whistler skulle bara dra... typiskt.. han gillar väl antagligen inte sin tjej. Men hur ska det nu gå för Michael och Linc? dom behöver fan en grym Sniper för att döda både Chaffören och Gretchet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Ni har ju fel hela bunten.. Grejen är den att Sucre sa att han kunde fixa patrullbilarna som kör omkring under nätterna, och det han gjorde var att skära av någon sladd på alla bilar (man fick bara se det på en, men man såg att han gick vidare till de andra också), så att de skulle vara ur spel. Sedan blev han påkommen med sitt falska namn som han använt för att få jobbet på Sona (kommer inte ihåg vilket, men han har snott någon annans identitet), och när de skulle betala honom märkte de att hans identitet var efterlyst och därför tog dem in honom. Så har jag fattat det iallafall, och om man får spå framtiden: Kanske åker Sucre in i Sona istället? Vore lite lame, men om han inte kan övertyga dem om sin oskuld har de ju ett fängelse rätt nära att sätta honom på... Jag vill bara tacka mig själv ( ) för min rätta analys efter förra avsnittet, och den sista spådomen är väl halvt inslagen också.. Jävligt najs avsnitt tycker jag i övrigt, men en del saker var ju lite konstiga, som när Whistler tappade boken, och vakterna av någon anledning ska flytta T-Bag och gå förbi precis där, och att han råkar ramla exakt så att han får syn på boken, och att han precis hinner smussla ner boken i en backficka innan de drar upp honom. Det lär ju utan tvekan ge honom en nyckelroll resten av säsongen/nästa säsong beroende på hur de nu väljer att lägga upp det. Redigerad 12 februari, 2008 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Tankar om fortsättningen: Väldigt spännande avsnitt, fast väldigt mycket blev lämnat oklart. För bröderna ser det ju inte så bra ut, men jag tror det kommer lösa sig på ett annat sätt (duh, självklart kommer det inte gå helt åt helvete). Några gånger fick man se LJ's händer, hur han försökte ta sig loss typ. Jag skulle inte bli förvånad om han och tjejen klarar sig på egen hand, genom att överfalla föraren som lämnades ensam i bilen. Som sagt väldigt mycket oklart just nu, lite väl mycket imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jävligt najs avsnitt tycker jag i övrigt, men en del saker var ju lite konstiga, som när Whistler tappade boken, och vakterna av någon anledning ska flytta T-Bag och gå förbi precis där, och att han råkar ramla exakt så att han får syn på boken, och att han precis hinner smussla ner boken i en backficka innan de drar upp honom. Det reagerade jag också på. Men men, dom måste ju få med boken på ett eller annat sätt. Tankar om fortsättningen: Jag skulle inte bli förvånad om han och tjejen klarar sig på egen hand, Det kanske blir dom två till slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 And so the chase begin. Undrar om man får lära känna några fängelsevakter bättre nu, en ny Mahone karaktär kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 And so the chase begin. Undrar om man får lära känna några fängelsevakter bättre nu, en ny Mahone karaktär kanske? Han som tog Surcre kanske vi får veta mer om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts