kicken Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Skönt som sagt att den är igång, men jag tyckte det var ett dåligt avsnitt. Nej, det höll absolut inte PB-klass. Det var inte förfärligt då, men nej, dom kan mycket bättre än det här. Gillade dock tvisten och det fanns scener som var bra men i överlag tyckte jag inte avsnittet var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 (redigerad) Åh, vad jag gillar Prison Break. Förresten, jag har glömt.. Fick man veta vad det var som Lincoln grävde ner på stranden ? Redigerad 18 januari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Åh, vad jag gillar Prison Break. Förresten, jag har glömt.. Fick man veta vad det var som Lincoln grävde ner på stranden ? Nej jag tror inte att man har fått reda på det ännu. Men det var väl den där gummibåten han köpte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Detta PB avnsittet är nog det bästa denna säsong, asså jag darrar av bara tänker på det nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Oh yes. Vad är han egentligen? Skönt att Sammy försvann också, störde mig på honom. Edit: Och vad innehåller väskan? Redigerad 22 januari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Ska käka mat, när jag kommer tillbaka är 10:an klar att se Återkommer med tankar. Bästa avsnittet på länge, utan tvekan. @Räv: Min gissning faller på pengar. Redigerad 22 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Jaha, då vart det inget Prison Break nästa vecka då. Nästa avsnitt (11) sänds den 4:e Februari i USA. Bra avnsitt förövrigt. PREVIEW på S03 E11: [youtube-old]foj642faqIU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Hur många avsnitt har de inspelade/manus till nu egentligen? Ska de fortsätta att visa något avsnitt varannan månad för att slippa ta ett långt uppehåll eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) @Räv: Min gissning faller på pengar. Funderade på det jag också. Hoppas det är något chockerande, typ. Dockor. Nejmen, pengar känns så vanligt i sådana sammanhang. Redigerad 23 januari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Funderade på det jag också. Hoppas det är något chockerande, typ. Dockor. Nejmen, pengar känns så vanligt i sådana sammanhang. Sant, det känns inte alls typiskt Prison Break om det är pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Det skulle vara typiskt Prison Break om det låg en skruv av något slag i väskan . Underbart avsnitt förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Det skulle vara typiskt Prison Break om det låg en skruv av något slag i väskan . Underbart avsnitt förresten. Där sa du något! Ett verktyg av något slag kanske? Eller fiskeprylar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Eller så är det ingenting i den. Godkänt avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Whistler sade ju att han hade dödat en snubbe för pengar tidigare i säsongen. Och om ingen annan lade märke till det, när Scofield och Whistler slogs så var inte Whistler precis otränad i närstrid. Jag gissar på att det är vapnet han dödade snubben med. Och jag tror att Whistler är typ 'DAS ASSASSIN' till The Company numera. Långsökt, men det är Prison Break vi pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Teori 1. Vad jag tror är nog Whistler en yrkesmördare som jobbar åt Företaget. Att vara fiskare är nog bara hans image så att han kan dölja sitt sanna jag. Teori 2. Denna teori hänger en aning ihop med första teorin. Jag tror att Whistler är samma person som satte dit Lincoln i mordet på vice-presidenten, och att han är orsaken till allt som hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Arman: Använd spoilertags för i helvetteeeeee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Whistler sade ju att han hade dödat en snubbe för pengar tidigare i säsongen. Och om ingen annan lade märke till det, när Scofield och Whistler slogs så var inte Whistler precis otränad i närstrid. Jag gissar på att det är vapnet han dödade snubben med. Och jag tror att Whistler är typ 'DAS ASSASSIN' till The Company numera. Långsökt, men det är Prison Break vi pratar om. Eller så är det bara pengar från det mordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Skönt att Sammy försvann också, störde mig på honom. Nej, det var synd. Rude bwoi, jag hade hellre sätt honom döda Bellick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Teori 1. Vad jag tror är nog Whistler en yrkesmördare som jobbar åt Företaget. Att vara fiskare är nog bara hans image så att han kan dölja sitt sanna jag. Teori 2. Denna teori hänger en aning ihop med första teorin. Jag tror att Whistler är samma person som satte dit Lincoln i mordet på vice-presidenten, och att han är orsaken till allt som hänt. Teori 2 är mycket intressant du. Skulle gärna vilja ha den med i serien. Ang. avsnittet. Jag vet inte längre, de flesta säger att det var ett bra avsnitt, men för mig kändes det inte bra. Visst, det var inte dåligt, utan godkänt skulle jag vilja säga. Det känns bara inte som Prison Break längre. Jag saknar Fox River, jag saknar den gamle T-bag, jag saknar Abruzzi, jag saknar fängelse- och stadsmiljön. Jag saknar flykten. Hela säsong 3 har som tidigare sagts bara känts som en utdragen berättelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Teori 2 är mycket intressant du. Skulle gärna vilja ha den med i serien. Ang. avsnittet. Jag vet inte längre, de flesta säger att det var ett bra avsnitt, men för mig kändes det inte bra. Visst, det var inte dåligt, utan godkänt skulle jag vilja säga. Det känns bara inte som Prison Break längre. Jag saknar Fox River, jag saknar den gamle T-bag , jag saknar Abruzzi , jag saknar fängelse- och stadsmiljön. Jag saknar flykten. Hela säsong 3 har som tidigare sagts bara känts som en utdragen berättelse. Glöm inte den gamle Bellick . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts