tommy killer Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Hehe, jo lite irriterande är det allt. Var tydligen någon basebollmatch som förstörde allt. Igen. FOX har väl ca 50 olika FOX kanaler, kan de inte göra plats för PB på en annan kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Dumma dumma dumma störda USA... Jag som väntat sen förra vekcan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Två avsnitt igår! Är på E07 just nu, ~9:40 in, jag pinkar snart ned mig, spänningen är OLIDLIG . "YOU'RE A JOKE!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Fy jävlar vad spännande det är nu!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) E06 Wow, här trodde man att PB skulle gå i graven, men så börjar det likna S02/01. Oerhört bra avsnitt måste jag säga. Det börjar gå nu, men 5 säsonger kommer aldrig hålla om det är sant. Jag hoppas verkligen denna är den sista. Hur som helst, till avsnittet. Michael har det tufft, och Linc var nära att mista sin son. Me like. Börjar snart tycka synd om bellic, han är ju typ emo nu. Damn, hon som pratar med Lincoln hela tiden (Den som är bland de onda) är riktigt snygg! Milf ffs. Och sen när han skulle sticka kniven i fågelskådaren, då trodde jag verkligen han gjorde det, men ack så fel man har. Snyggt gjort. Fuck så sorgligt det var när han fick veta att Sara är död E07 Fick någon dampversion så jag ser den senare ikväll Redigerad 6 november, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 E06/E07 Grymt spännande, men satan så besviken jag blev att dom inte rymde... Men en sak förstår jag inte, är Whistler ond? Kicken: Jag antar att du menade att Linc höll på att förlora sin son, för jag tror inte att LJ har nån son än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 VARNING FÖR SPOILER! Följande länkar innehåller bilder från episod 9. Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Oh my god, what the hell! Vilka jävla avsnitt! Jag var faktiskt nervös under större delen av båda avsnitten. Alltså, vilken jädrans vändning ! Ojoj.. Hur som helst, jag kan inte höra vad Whistler säger där precis i slutet .. "Four more days. If I'm not out of here by then.. I can still ????" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Whahaah, satan vad spännande det var när de skulle klättra ner för repet. Bah, jag trodde verkligen att Lincon skulle mosa den där dryga kvinnan när de hade kraschat bilen. Redigerad 6 november, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Just det, en ytterst relevant sak som jag faktiskt inte förstod: Varför räddar det diktatorsnubben (glömde bort hans namn) om Michael och Whistler rymmer? Redigerad 7 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Just det, en ytterst relevant sak som jag faktiskt inte förstod: Varför räddar det diktatorsnubben (glömde bort hans namn) om Michael och Whistler rymmer? Lecheros (Som han heter) rykte är ju förstört. Antagligen så kommer någon snart ta hans plats som diktator så... plus att han har barn. Det är klart att han väljer att rymma med Michael och Whistler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Just det, en ytterst relevant sak som jag faktiskt inte förstod: Varför räddar det diktatorsnubben (glömde bort hans namn) om Michael och Whistler rymmer? Som Tux skrev, han vill ju också ut därifrån. Har äntligen kommit ikapp i serien, gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Doh, jag fattade inte att han ville hänga med. Redigerad 7 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Trailer för nästa avsnitt! För dig som gillar tjejerna i Prisonbreak Redigerad 7 november, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Trailer för nästa avsnitt! För dig som gillar tjejerna i Prisonbreak AAAAAAAAAAAAAAAAH! Vad snygg hon är. Kan inte få nog av henne <3 -- PB ser ut att gå upp mot topp igen. Det såg dystert ut i början av säsongen, men herregud vad bra 6 och 7 var och av döma av trailern (med lite nypa salt) så ser det fantastiskt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Såg e06 igår och tyckte jag skulle dra ut spänningen lite tills idag. Trodde verkligen att Michael och Whistler skulle slåss Så jävlar vad förvånad jag vart i e07 när Michael inte ville slåss utan att han såg det som deras enda utväg att sticka Men kunde nästan gissa mig till redan första gången jag såg diktatorsnubben (vad heter han?) att han ville Michael nått, därför han gav honom så många chanser säkert, och nu fick man ju reda på att han vill rymma med dom. Han sa ju i början "I know who he is" eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Vad heter avsnittet där Michael lägger upp papper på väggen som visar hur han ska rymma? (Säsong 1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Vad heter avsnittet där Michael lägger upp papper på väggen som visar hur han ska rymma? (Säsong 1)Avsnitt 16, "Brother's Keeper"? ---- Har på några dagar plöjt igenom första säsongen. Är helt fast. Funderar på om jag ska använda den här dagen till att se så mycket som möjligt av säsong 2. Redigerad 14 november, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Under dagen har jag sett de 3 senaste avsnitten, nu snackar vi Riktig Prison Break-känsla nu, ska bli spännande hur Michael ska lyckas få med sig Lechero ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Finns det någon som faktiskt följer serien lagligt? Utöver mig då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts