Moroni_Family Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Avsnitt 15 har inte kommit ut än, och det kommer bli 6 avsnitt till, totalt 20 avsnitt alltså. Nej, 22 avsnitt kommer det att vara sammanlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Avsnitt 15 har inte kommit ut än, och det kommer bli 6 avsnitt till, totalt 20 avsnitt alltså. Jo, det har kommit. Ska se det ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Avsnitt 15 har inte kommit ut än, och det kommer bli 6 avsnitt till, totalt 20 avsnitt alltså. Har inte sänts i TV än, varken i USA eller Sverige, men jag har sett det. Så mycket vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Kollar på Prison Break när jag inte har något annat för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Såg avsnitt 15 idag. GAH. Nu är det bara ett avsnitt kvar, hur skall det gå? Kommer de lyckas rymma? Kommer de dö? Kommer de äta noblesse med mjölk? Det är totalt 20avsnitt. Alltså 5 avsnitt kvar för dem som sett avsnitt 15. Jag förstår inte vart alla har fått för sig att det bara är 16 avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det är totalt 20avsnitt. Alltså 5 avsnitt kvar för dem som sett avsnitt 15. Jag förstår inte vart alla har fått för sig att det bara är 16 avsnitt. Nej, det är totalt 22 avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 STOR BOKSTAV http://nforce.nl/index.php?switchto=nfos&m...nav&item=search Sök på Prison Break, inget avsnitt 15. http://imdb.com/title/tt0455275/episodes 20 avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Men hur många avsnitt har det gått i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Men hur många avsnitt har det gått i Sverige? 13! och jo, avsnitt 15 har kommit, ja har de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) STOR BOKSTAV http://nforce.nl/index.php?switchto=nfos&m...nav&item=search Sök på Prison Break, inget avsnitt 15. http://imdb.com/title/tt0455275/episodes 20 avsnitt. Sök på avsnitt 15 på ***** och kolla.. Det är då inget gammalt avsnitt så det borde vara avsnitt 15... Redigerad 24 mars, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Förvirring råder. Har avsnitt 15 sänts i Amerikatt än eller har piratfolket fått tag på ännu en screener? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Förvirring råder. Har avsnitt 15 sänts i Amerikatt än eller har piratfolket fått tag på ännu en screener? Screener =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 är det bara 1 säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ja...men jag tror bara att det blir 1 säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Screener =) En riktigt dålig sådan. Men är man besatt så är man.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Gurgel har åkt på en varning och en dags hybernate. Vi har snackat en del om att reglerna och varningarna måste skärpas i allmänhet, inte minst vid "warez"-snack. Lägg ner snacket om vart eller hur ni får tag på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Gurgel har åkt på en varning och en dags hybernate. Vi har snackat en del om att reglerna och varningarna måste skärpas i allmänhet, inte minst vid "warez"-snack. Lägg ner snacket om vart eller hur ni får tag på skiten. Oh shi- hoppas inte min nforce länk ger mig en till varning? Man kan ju trots allt inte tanka nåt därifrån, men Hultan var glad på varningarna på den gamla goda tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag är inte säker på att det blir någon ''Säsong 2''. För att jag har hört att producenten till ''Prison Break'' har dött. Tog troligtvist självmord. Källa : en prison break-klubb på lunarstorm.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Jag är inte säker på att det blir någon ''Säsong 2''. För att jag har hört att producenten till ''Prison Break'' har dött. Tog troligtvist självmord. Källa : en prison break-klubb på lunarstorm.se Tror det är falskt, jag hörde att regissören hade tagit en överdos men han dog inte, han lades in på nåt ställe... har för mig att det var därför det blev ett uppehåll efter avsnitt 13 Avsnitt 16 har läckt nu btw. Redigerad 2 april, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Tror det är falskt, jag hörde att regissören hade tagit en överdos men han dog inte, han lades in på nåt ställe... har för mig att det var därför det blev ett uppehåll efter avsnitt 13 Avsnitt 16 har läckt nu btw. Okej... Dom på lunarstorm måste ha ljugit i så fall... Ni som tittar på Prison Break borde se avsnitt 14 & 15... Finns också 16. Har dock inte sett den... Men iaf så ee avsnitten 14 & 15 är dom två mest spännande avsnitten hittills... Dom 2 måste bara ses... Redigerad 2 april, 2006 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts