Mathias Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Tror dom har kontrakt på 5, men är inte 100% säker. Usch då, jag som vill se ett slut på det här INNAN det går åt pipan totalt. Någon liten källa eller är det bara ett löst rykte du snappat upp här och där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) Usch då, jag som vill se ett slut på det här INNAN det går åt pipan totalt. Någon liten källa eller är det bara ett löst rykte du snappat upp här och där? Kommer faktiskt inte ihåg vart jag läste det, tror jag har en källa längre bak i tråden, men är inte säker på det heller. Det kanske var så att dom hade material till 5 säsonger eller nått, kommer som sagt inte ihåg Redigerad 20 oktober, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 om det är fem säsonger kommer de hammna i knipa gång på gång och varje gång ta sig ut ur den, man får väl hoppas på att det händer något annat ibland. Det börjar bli drygt som lost snart, men bara snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Men IDAG är det ett nytt avsnitt. Hipp hipp hurra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Så jävla bra avsnitt . Jag undrar vad som finns i boxen som linc begravde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Så jävla bra avsnitt . Jag undrar vad som finns i boxen som linc begravde Förmodligen en uppblåsbar roddbåt. http://images.americanas.com.br/produtos/i...2/0/292033g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Det var inte så jätte bra.. sucre ä så dum ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Åh gud jag hoppas att dom faktist flyr i nästa avsnitt... Börjar bli lite för utdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Åh gud jag hoppas att dom faktist flyr i nästa avsnitt... Börjar bli lite för utdraget. Tror inte det kommer hända, dom låste ju cellen men å andra sidan så säger ju den där tjejen att dom måste fly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Åh gud jag hoppas att dom faktist flyr i nästa avsnitt... Börjar bli lite för utdraget. Kan nästan sätta en slant på att Sucre kommer åka fast och dom kommer inte dra innan dom fått med honom. Annars tyckte jag avsnittet var rätt så bra, dom börjar komma någonstans nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Bästa avsnittet hittills, precis som i Heroes! Sjukt spännande när vakterna kom in och skulle leta vem som hade vapnet och vem som låg bakom det. Nervpillande. Sucre var grym att se. T-bone är nästan på väg på att bli god (Och kanske gilla det motsatta könet?). Lincoln var inte så spännande att se, men en del som måste finnas med. Hoppas dom flyr, men misslyckas. Längtar redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Svinbra program, börjar bli lite nervös nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (Och kanske gilla det motsatta könet Det har han alltid gjort. Kommer du inte ihåg henne med två barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Det har han alltid gjort. Kommer du inte ihåg henne med två barn? Nope, tyvärr inte. My bad then. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 T-bone Bag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Bag! Ja, jag vet inte vad som håller på att hända med mig. Jag har gjort bort mig i snitt 4 ggr / dag nu på forumet. Dåliga misstag som är skämmiga. Nej, skäms alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Inget avnsitt idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Inget avnsitt idag? Näpp, kommer två stycken nästa vecka istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Näpp, kommer två stycken nästa vecka istället. Vafan, nu när man har lov, typisk Amerika, de kör uppehåll de då vill, typ varnann vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Vafan, nu när man har lov, typisk Amerika, de kör uppehåll de då vill, typ varnann vecka. Hehe, jo lite irriterande är det allt. Var tydligen någon basebollmatch som förstörde allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts