Kebab Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 (redigerad) Ah, tack för den påminnelsen, när jag såg programmet satt jag och funderade på om det verkligen var Sarah som var där i huset .. Redigerad 5 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ohmbambah. Jag kan knappt vänta tills nästa avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Härligt att Sucre är tillbaka i spelet. Men jag har en fråga, var det verkligen Sarah i lådan :( ? Redigerad 9 oktober, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Härligt att Sucre är tillbaka i spelet. Men jag har en fråga, var det verkligen Sarah i lådan :( ? Hon som spelade sarah hoppade tydligen av serien helt, så därför fick hon väl dö, antar jag. Men i övrigt ett ganska bra avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Tråkigt att Sarah dog . Det hade jag aldrig trott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) ]. / Nord Redigerad 10 oktober, 2007 av Remoob Lär dig hur man använder spoiler-taggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Guess I was right...Känns jävligt segt att hon dog faktiskt, trist att man bara kan hoppa av en serie så där, men om det nu är så att hon har fått barn så får man ha överseende med det antar jag... Härligt flin Sucre hade när han fick syn på Scofield utanför murarna... Annars inte överdrivet spännande avsnitt tyckte jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Jag spoilade inte. Redigerad 10 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Härligt flin Sucre hade när han fick syn på Scofield utanför murarna... Haha, det tänkte jag med på. Gillar verkligen att han är med igen . Annars inte överdrivet spännande avsnitt tyckte jag.. Inte spännande , men förbannat bra ! Nu börjar det kännas som 'riktiga' Prison Break igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Bästa avsnittet hittills! Oerhört bra slut också! Sedan tycker jag att det var fantasiskt att Sarah dog. Något otroligt oväntat hände och något som vi aldrig trodde skulle hända. Detta kommer i sin tur leda till flera bra grejer. Hur ska Scofield få reda på det? Hur kommer han hantera det? Osv... Allt ska inte vara lyckligt. Oerhört bra för serien att hon dog skulle jag vilja säga. Under stor "IMO" -stämpel ioförsig. Edit: Just ja. Sucre är tillbaka. Bedånande bra ! Redigerad 11 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Någon som vet hur många avsnitt säsong 3 har? det är väl ca 20-23? Hoppas dom gör säsong 3 bättre, jag har blivit lite trött på dom två sista avsnitten. Detta blir iaf sista säsongen jag tittar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Nytt avsnitt nu, måste hem och tanka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Inget nytt avsnitt idag. Next episode: Interference Airs: Monday October 22, 2007 Michael, Mahone, and Whistler plot an escape - but the plan hits a roadblock. Var tydligen något baseball skit hos FOX igår när det skulle sändas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Vetu när det kommer?? (:!!! Airs: Monday October 22, 2007 Förmodligen strax efter det! Redigerad 16 oktober, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 JÄVLAPISS (:!!! Jänkarna och deras satans sporter. Kanske var detta bara ett inlägg en ursäkt för att använda -smilien, kanske inte. Besviken är man hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Lite sorg när jag inte hittade nåt avsnitt. Nä, bara nån dag kvar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 länktar som fan tills måndag, för det är väl då det fortsätter? Hoppas på ett grymt bra avsnitt med mångs händelser! någon som vet hur många säsonger det kommer att bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 länktar som fan tills måndag, för det är väl då det fortsätter? Hoppas på ett grymt bra avsnitt med mångs händelser! någon som vet hur många säsonger det kommer att bli? Tror dom har kontrakt på 5, men är inte 100% säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Tror dom har kontrakt på 5, men är inte 100% säker. 5 säsonger Herrejösses, hur långt ska dom dra ut det hela. Men som sagt, du var inte säker, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 JÄVLAPISS :) Fem säsonger är ju på tok för mycket. Fan att de alltid ska mjölka pengar ur tv-serier tills de är totalt värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts