Nord Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 S03EP03... Hm, tyckte det kom igång bra på EP02 så faller dom tillbaka lite igen... Frågan är bara vad som finns i lådan?.. Vettifan om det är grabbens eller Saharas huvud... Tror han skulle bli mer chockad isåfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 S03EP03... Hm, tyckte det kom igång bra på EP02 så faller dom tillbaka lite igen... Frågan är bara vad som finns i lådan?.. Vettifan om det är grabbens eller Saharas huvud... Tror han skulle bli mer chockad isåfall.. Hur vet du att det var ett huvud? Eller tror du bara? För den bästa bilden jag fick, så såg man något sticka ut, men det såg inte ut som ett huvud. Hur som helst känns det redan uttjatat, dom skulle slutat med S2 när det var som bäst. Får se om det håller ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Hur vet du att det var ett huvud? Eller tror du bara? För den bästa bilden jag fick, så såg man något sticka ut, men det såg inte ut som ett huvud. Känns väl bara allmänt standard.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 s03e13 Undrar vad som är lådan. Det första jag tänkte var en hand eller ett finger... Men såvitt vi vet så kan det lika gärna vara en död kattunge med guldpäls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Jag tror det ligger en fot i lådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Helt klart en flaska ketchup som har gått sönder. Alla vet att Lincoln har en fetish för ketchup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 0303. Jäkla spännande. Längtar till nästa avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Någon som märkte att först när Lincoln ger scofield kortet så har Sara hår framför ögonen men sen när scofield tittar på kortet har hon inget hår. Titta runt vid 5:39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Någon som märkte att först när Lincoln ger scofield kortet så har Sara hår framför ögonen men sen när scofield tittar på kortet har hon inget hår. Titta runt vid 5:39 Stämmer bra det: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ooyya8qipnib.jpg Mycket bra avsnitt, tycker absolut inte att det var dumt att köra på en tredje säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 vilka tabbar där e i säsong 3 änsålänge det med vattnet, och sen nu detta med fotot.. och det är såna små, simpla saker som egentligen inte är några svåra saker att hålla.. tycker det är grymt med en till säsong.. men efter detta så borde dom lägga ner.. vill inte ha mer.. som lost i lådan tror jag det är något helt annat? tror inte ens där e en kropps del från sara eller L.J.. tror det är något annat.. annars skulle han bli mer chockad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 S03EP03... Hm, tyckte det kom igång bra på EP02 så faller dom tillbaka lite igen... Frågan är bara vad som finns i lådan?.. Vettifan om det är grabbens eller Saharas huvud... Tror han skulle bli mer chockad isåfall.. Hehe, tänkte också på att det skulle vara ett huvud. Det är vad jag tror Lincoln förväntade sig själv också. Han hoppades nog mest på att det var Sarahs, han vill nog hellre ha sin son levande. Nej, men det är intressant... Undrar vad Lincoln kommer göra med Sucre. Han ramlade ju bara tillbaka. Han kanske hjälper till till slut i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Någon som märkte att först när Lincoln ger scofield kortet så har Sara hår framför ögonen men sen när scofield tittar på kortet har hon inget hår. Titta runt vid 5:39 Vem fan bryr sig. Hur kunde du ens upptäcka det? Pausar du för att runka varje gång Sarah är med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vem fan bryr sig. Hur kunde du ens upptäcka det? Pausar du för att runka varje gång Sarah är med eller? Kollar man ordentligt syns det ganska tydligt. Dessutom är sådana tabbar ganska kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vem fan bryr sig. Hur kunde du ens upptäcka det? Pausar du för att runka varje gång Sarah är med eller? Det är ju ganska tydligt, konstigt om man inte upptäcker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Typ spoiler för... jag vet inte hur långt fram. Möjligtvis låååååångt fram. Sarahs skådespelare medverkar inte längre i serien, så hennes karaktär kommer nog dö inom en snar framtid. Kanske kommer beviset redan i nästa avsnitt. http://www.youtube.com/watch?v=eCvYVKA9tp8 Woo, verkar som det börjar hända saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Nästa avsnitt ser lovande ut, dock ska just promos vara spännande så tittaren blir intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Sarahs skådespelare medverkar inte längre i serien, så hennes karaktär kommer nog dö inom en snar framtid. Kanske kommer beviset redan i nästa avsnitt. Enligt IMDb så är Sarahs skådespelare bara mammaledig och kommer att dyka upp i avsnitt fem eller sex. Är det bara påhitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Enligt IMDb så är Sarahs skådespelare bara mammaledig och kommer att dyka upp i avsnitt fem eller sex. Är det bara påhitt? Kanske inte, jag skulle gärna se att hon återvänder. "OK, now you worrywarts have something to wring your hands about: The Ausiello Report has just learned that after giving birth, Sarah Wayne Callies is not returning to Prison Break after all." Mmm Men nu när jag tittar på länken så ser jag att det är en blog... och verkar vara mer en teori baserat på egna tankar än fakta. Jaja, jag ser gärna att hon kommer tillbaka så att Sarah och Michael kan leva lyckliga i alla sina dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Enligt IMDb så är Sarahs skådespelare bara mammaledig och kommer att dyka upp i avsnitt fem eller sex. Är det bara påhitt? Kan nog stämma, man fick väl bara se ryggen på henne när hon och michael snackade i telefon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Kan nog stämma, man fick väl bara se ryggen på henne när hon och michael snackade i telefon? Exakt, man visade aldrig ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts