Mathias Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Du menar Sona? Förresten, man kan redan nu se de första sjutton (17) minuterna av e01 av säsong 3, dvs halva avsnittet. http://www.prisonbreakmanhunt.com/news/ Det vill jag inte 17:e september ska jag ladda upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Du menar Sona? Nej jag menar Panama. Fängelset heter Sona (efter staden) och ligger i Panama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Du menar Sona? Förresten, man kan redan nu se de första sjutton (17) minuterna av e01 av säsong 3, dvs halva avsnittet. http://www.prisonbreakmanhunt.com/news/ Tittade precis . Fyfan va spännande, jag kan fan inte vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Du menar Sona? Förresten, man kan redan nu se de första sjutton (17) minuterna av e01 av säsong 3, dvs halva avsnittet. http://www.prisonbreakmanhunt.com/news/ OMFG *LÄNGTA* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Du menar Sona? Förresten, man kan redan nu se de första sjutton (17) minuterna av e01 av säsong 3, dvs halva avsnittet. http://www.prisonbreakmanhunt.com/news/ Ser faktiskt lovande ut. Vi får väl se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Det verkar coolt. Är det någon som vet var man kan streama avsnitt? Skulle vilja se det senaste. Har för mig att vi inte har några regler mot sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Det verkar coolt. Är det någon som vet var man kan streama avsnitt? Skulle vilja se det senaste. Har för mig att vi inte har några regler mot sådant. Kolla om det finns på http://www.tv-links.co.uk, de har det mesta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Kolla om det finns på http://www.tv-links.co.uk, de har det mesta där. Nice sida, men Prison Break verkar inte fungera. Aja, jag får väl leta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Vart kunde man se 17minuter?? hittar inte sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Vart kunde man se 17minuter?? hittar inte sidan.. Finns på YouTube annars. Jag gick in på FOX's sida, men bara dom från Amerika från kolla där. Men jag överlevde på YT så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Ja jävlar vad jag längtar. Kommer bli en hård säsong tror jag, med tanke på vilket jävla fängelse de har hamnat i. Men som sagt, hoppas det tar slut efter tredje säsongen, jag är lite rädd att det här ska bli en lång, seg evighetsserie. Lite som Lost blev. (Även om det blev grymt spännande framåt slutet igen). Hoppas de nöjder sig med 3 grymma säsonger istället för 3 grymma, en seg och en usel säsong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Jag ska börja se på Prison Break nu igen, sett första och halva andra. Hoppar direkt in i tredje nu, orkar inte se ikapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Jag ska börja se på Prison Break nu igen, sett första och halva andra. Hoppar direkt in i tredje nu, orkar inte se ikapp Äh, se resten av andra också, det blir riktigt spännande när de rör sig mot Panama . Ta ett avsnitt om kvällen så blir det kalas lagom till säsong 3 ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Jag ska börja se på Prison Break nu igen, sett första och halva andra. Hoppar direkt in i tredje nu, orkar inte se ikapp Jag håller med Pico, du måste kolla andra halvan av säsong 2 annars kommer du inte fatta like mycket. Plus att det va då som säsong två va bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Jag ska börja se på Prison Break nu igen, sett första och halva andra. Hoppar direkt in i tredje nu, orkar inte se ikapp Handligen i S3 baseras på det som händer i dem sista avsnitten av S2. Så om du hoppar över andra halvan av S2 så kommer du inte förstå så mycket etc. Och sen så är Prison Break så bra så att man kan bara inte skippa en halv säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Sant, om jag ens skulle missa ett halvt program skulle jag bli helt förstörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Jag kollar slutet av säsong två, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Say what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Say what? what Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts