DimpZ Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Han har väl kört med en Motorola Razr genom hela serien? Njeh, tror att han hade tagit telefonen av någon av "rymmarna".. Den hade qwertytangentbord, någon hade väl använt den för att skriva på "europeangoldfinch.net" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Njeh, tror att han hade tagit telefonen av någon av "rymmarna".. Den hade qwertytangentbord, någon hade väl använt den för att skriva på "europeangoldfinch.net" Det var nog en form av en handdator eller någon Nokiatelefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Det var nog en form av en handdator eller någon Nokiatelefon. Hmz, kan ju lika gärna ha varit en Qtek, HTC, Sagem, eller nåt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Robert Knepper (T-bag) var på Science fiction mässan i Göteborg idag. Han är med i slutet på klippet http://svt.se/content/1/c6/81/66/16/scifi1930.asx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Robert Knepper (T-bag) var på Science fiction mässan i Göteborg idag. Han är med i slutet på klippet http://svt.se/content/1/c6/81/66/16/scifi1930.asx Fan, jag hade velat vara där :'( . Redigerad 29 april, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Fan, jag hade viljat vara där :'( . jo där missa man något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Fan, jag hade velat vara där :'( . Han är där idag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Inte för att ta upp något gammalt, men när F¤N kommer det tbx? trodde att det var i agusti.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Inte för att ta upp något gammalt, men när F¤N kommer det tbx? trodde att det var i agusti.. 17 September. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Oh, oh! Underbart! Fick för mig att det inte skulle börja förrens nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Hmm. Hoppas de håller kvaliteten uppe, personligen tycker jag att det hade räckt med 2 säsonger men wtf. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Hmm. Hoppas de håller kvaliteten uppe, personligen tycker jag att det hade räckt med 2 säsonger men wtf. . Jag tycket också dom kunde avslutat det bra i säsong två. Men Mahone måste vara med i säsong 3 tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Prison Break Säsong 3 Trailer Detta är den riktiga trailern som visar klipper från själva säsong 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Hmm. Hoppas de håller kvaliteten uppe, personligen tycker jag att det hade räckt med 2 säsonger men wtf. . Tror det kan bli intressant nu när dom sitter i fängelse i ett annat land och måste hjälpa varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) Prison Break Säsong 3 Trailer Detta är den riktiga trailern som visar klipper från själva säsong 3. Ser ut att bli mycket tuffare än säsongerna före pga. det mexikanska (?) fängelset. Tror det kan bli intressant nu när dom sitter i fängelse i ett annat land och måste hjälpa varandra. Precis! Men jag har inte allt för stora förhoppningar. Redigerad 23 augusti, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) Tror det kan bli intressant nu när dom sitter i fängelse i ett annat land och måste hjälpa varandra. Mmm... Det har du rätt i. Förhoppningsvis blir det likt säsong 1. Ser ut att bli mycket tuffare än säsongerna före pga. det mexikanska (?) fängelset. Panama. Redigerad 23 augusti, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 17 septemer i sverige eller i usa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 17 septemer i sverige eller i usa? Fråga dig själv hur logiskt det vore att det sändes i Sverige först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Fråga dig själv hur logiskt det vore att det sändes i Sverige först. Men tänk om det börjar den 4:de september i usa och 17 i sverige.. baah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) Mmm... Det har du rätt i. Förhoppningsvis blir det likt säsong 1. Panama. Du menar Sona? Förresten, man kan redan nu se de första sjutton (17) minuterna av e01 av säsong 3, dvs halva avsnittet. http://www.prisonbreakmanhunt.com/news/ Redigerad 23 augusti, 2007 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts